Skocz do zawartości

Problem z oświetleniem kabiny, drzwi, pilotem w klucz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie potrzebuje pomocy.

 

Mój problem jest taki, że dwa dni temu padł mi akumulator, odpalałem auto za pomocą kabli z drugiego auta.

 

Niby wszystko ok ale na drugi dzień zorientowałem się że coś jest nie tak.

 

Padło mi oświetlenie kabiny, ta lampka środkowa, nie świeci ani z przycisku ani po otwarciu drzwi, dodatkowo nie świecą mi lampki podświetlające progi w drzwiach.

Padł mi centralny z przycisku w kabinie, w ogóle nie reaguje, nie działa mi otwieranie ani zamykanie z oryginalnego pilota w kluczyku. Działa mi tylko przycisk otwierania bagażnika, no i mogę normalnie otworzyć drzwi mechanicznie przekręcając kluczyk w zamku. Pozostałe oświetlenie działa. Sprawdzałem bezpieczniki, jeśli nie jestem ślepy to wszystkie są OK, oczywiście sprawdzałem te w schowku.

Miałem również włączone zamykanie drzwi po ruszeniu auta, również przestało to działać. Cała reszta tj, otwieranie szyb zamykanie, sterowanie lusterkami niby działa prawidłowo.

 

Moje auto to BMW e39 525D z 2002 roku, bardzo proszę o jakąś pomoc co robić.

 

w Inpie znalazłem błąd w Central Body Elektronics ZKE3 :

 

180 Energy saving mode active

 

jest to błąd stały

 

Czy mógł paść moduł komfortu?

Opublikowano

Auto pali jeździ bez problemu.

Z pilota mogę otworzyć klapę bagażnika i tylko to. Czyli bateria też dobra w pilocie.

Autko to sedan z 2002 roku.

Lampki dodatkowe dla kierowcy i pasażera działają, podświetlenie schowka działa, podświetlenie lusterek w przsłonach słonecznych działa. Nie działa środkowa lampka i podświetlenie w drzwiach.

 

i to co charakterystyczne przyciskiem z konsoli nie zamknę ani nie otworzę centralnego zamka.

Opublikowano
kolego przecież INPA ci pokazała moduł ZKE, więc to za niego Się bierz, z tego co pamiętam(albo i nie) odpowiada on właśnie za sterowanie centralką oraz oświetleniem wewnątrz auta
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Czyli wykręcać moduł i kupować nowy bo on padł? szukam czy przypadkiem gdzieś nie ma jakiegoś bezpiecznika bo żywię taką nadzieję na tanią naprawę.

 

Czy może mi ktoś podać jak się dobrać do tego modułu ? wiem że jest gdzieś w okolicy pasażera z przodu, ale nie wiem czy w tunelu środkowym czy nad bezpiecznikami w schowku na rękawiczki. Jakaś podpowiedź.

 

Jak go wykręcę to kupie na allegro, widzę że są te moduły w okolicach od 100 do 200 zł

  • 5 lat później...
Opublikowano
Błędy?

 

No przecież są, nie widzisz :lol:

bespieczniki
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.