Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zamierzam wsadzić sprężarkę do m50b20. mam silnik na vanosie i bez. zasugerujcie mi od czego zacząć i czego unikac. Kosztowny zabieg i wolałbym nie wysrać silnika. kupiłem sprężarkę w promocji w tesko oznaczenie na str zimnej ma Garrett A/R.48 . Auta chcę używać na codzień, nie do jazdy po torze(chociaż czasem na pewno sie skuszę). Ile mogę uzyskać bez odprężania? silnik w zasadzie sie dociera, przejechał 3200km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez odprężania, bezwaryjnie uzyskasz niewiel maks 200km, a roboty przy tym co nie miara. Lepiej swapować m52b28. Jak chcesz turbo to tylko w konkretnym celu (+300km) a nie do pitulenia.

 

PZDR>

Opublikowano

Częściowo się zgodzę ale...

Kolega ma prawie nowy motor (po remoncie)

Kupując swap może być różnie. Może będzie trzeba robić remont po kilkudziesięciu km.

Jeżeli chodzi o opłacalność przedsięwzięcia to może fakt że swap taniej wyjdzie.

Lecz jeżeli chodzi o naukę, posiadane zaplecze (warsztat), oraz dużo skompletowanych części do turbo to ja bym próbował.

Jak silnik się rozleci wtedy swap a zestaw do ponownego wykorzystania po swapie.

Po za tym wszystkim dźwięk Blov Offa i 320 wyprzedzającej 328 i inne bezcenny.

tel. 514.99.46.99
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.