Skocz do zawartości

zatrzasniete kluczyki w bagazniku e39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
skoro nie na temat to wiesz jak otworzysz tylko do Twojej informacji: jak otworzysz centralny zamek w kazdym aucie to bagaznik rowniez sie otworzy, ale pewnie tak jest tylko w e36 :D
Opublikowano
Ludzie ale wy komplikujecie. Przecież jeśli udałoby mu się na tyle odchylic ramkę przednich drzwi, żeby dygnąc przycisk centralnego zamka na środkowym tunelu to otwiera zamek centralny - co za tym idzie - odryglowuje tylną klapę, którą potem może już kulturalnie otworzyc klamką

 

Chwila chwila, ale jeśli zamek w klapie ma przekręcony za pomocą klucza na maksa w prawo, to otworzy jedynie z pilota lub ręcznie za pomocą kluczyka. Czyż nie :?: Więc wtedy to odryglowanie centralki z konsoli nic mu nie da, bynajmniej tak jest u mnie

 

 

tylko zeby zamknac drzwi kluczem na maxa w prawo trzeba miec zamknieta klape i klucz w dloni a jak jest w srodku to raczej niemozliwe :)

Opublikowano

Najprościej zrobić doświadczenie - wsiąść do samochodu, z pilota przy kluczyku zamknąć auto i potem nacisnąć przycisk od centralnego zamka na tunelu środkowym. Jeśli odrygluje to jest w miarę prosty sposób żeby otworzyć to auto. Wydaje mi się, że u mnie tak działa, że jak siedzę w aucie i zamknę go z pilota to przycisk centralnego zamka na tunelu środkowym jest dalej aktywny i jego naciśnięcie powoduje odryglowanie zamków. Zresztą wtedy wystarczy od środka pociągnąć klamkę wewnętrzną 2 razy i się otwierają drzwi. A jakbym miał już dostęp do kabiny to mimo wszystko wolałbym odchylić podłokietnik w tylnej kanapie i wyżynarką wyciąć nieduży otwór żeby jakimś drutem już potem sięgnąć kluczyki z bagażnika - bez wybijania szyb, wywalania zamka w klapie czy wywalania lampy w klapie. Potem taki otwór można oblec jakąś ramką plastikową i ma się w razie "w" awaryjny dostęp do kluczyków w kufrze (a i tak przecież po otwarciu podłokietnika nie widać od razu grodzi bo wcześniej jest jeszcze materiał/skóra przyklejany przylepcem do tej grodzi - przynajmniej u mnie tak jest).

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dlatego jak się nie ma dwóch kluczyków to idzie się robi kluczyk bez immo "sam grot"koszt około 50 zl ze zrobieniem i otwierasz i niech sobie alarm wyje jak złapiesz zatrzaśnięty kluczyk to go wyłączysz takie trudne ?? ps. idzie się wk.... na takie akcje :mad2:
w garażu znalazłem taka sama z wczesniejszej e39 wiec chyba mnie to nie będzie kosztowało ani złotówki....

Przecież druga opcja jest tańsza.

Wszyscy nie mają. Mój kolega w 520 nie ma

Ja też nie mam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Najprościej zrobić doświadczenie - wsiąść do samochodu, z pilota przy kluczyku zamknąć auto i potem nacisnąć przycisk od centralnego zamka na tunelu środkowym. Jeśli odrygluje to jest w miarę prosty sposób żeby otworzyć to auto. Wydaje mi się, że u mnie tak działa, że jak siedzę w aucie i zamknę go z pilota to przycisk centralnego zamka na tunelu środkowym jest dalej aktywny i jego naciśnięcie powoduje odryglowanie zamków. Zresztą wtedy wystarczy od środka pociągnąć klamkę wewnętrzną 2 razy i się otwierają drzwi. A jakbym miał już dostęp do kabiny to mimo wszystko wolałbym odchylić podłokietnik w tylnej kanapie i wyżynarką wyciąć nieduży otwór żeby jakimś drutem już potem sięgnąć kluczyki z bagażnika - bez wybijania szyb, wywalania zamka w klapie czy wywalania lampy w klapie. Potem taki otwór można oblec jakąś ramką plastikową i ma się w razie "w" awaryjny dostęp do kluczyków w kufrze (a i tak przecież po otwarciu podłokietnika nie widać od razu grodzi bo wcześniej jest jeszcze materiał/skóra przyklejany przylepcem do tej grodzi - przynajmniej u mnie tak jest).

Pzdr.

 

Wsiadłem do kabiny i zamknołem się z pilota ,przycisk na konsoli srodkowej nie działa,żadnych drzwi klamką nie można otworzyć.Gdyby kogoś zamknąć środku to bez wybicia szyby by nie wyszedł :mad2: Przy okazji odkryłem wyciety otwór za podłokietnikiem. :shock:

Opublikowano
Wsiadłem do kabiny i zamknołem się z pilota ,przycisk na konsoli srodkowej nie działa,żadnych drzwi klamką nie można otworzyć.Gdyby kogoś zamknąć środku to bez wybicia szyby by nie wyszedł :mad2: Przy okazji odkryłem wyciety otwór za podłokietnikiem. :shock:

Aż sprawdzę przy najbliższej okazji u siebie bo wydaje mi się, że ze względów bezpieczeństwa byłoby to dość dupne rozwiązanie ze strony BMW.

Pzdr.

Opublikowano
A wiec po sprawie.Udalo sie!ale fartem!Dostalem sie poprzez tylnia lampe.Najpierw tak ja zbilem aby wyciagnac zarowki.Pozniej na srodku trzeba wybic srebrny plastik za ktorym jest mocowanie klapki z zarowkami,przekrecilem srubokretem i klapka wpadla do srodka...Lampe wyrwalem cala.ZOstala metalowa oslona.na szczescie kluczyki lezaly zaraz za lampa kolo bocznej klapki[tam gdzie znieniarkaitp]Reke ledwo wsadzilem przez otwor[bardzo maly]i popchalem ta boczna klape i zaraz kolo niej lezaly klucze,jakby klucze lezaly 10cm dalej na srodku lub z tylu nie ma szansy ich wyciagnac /Ogolnie mi sie udalo bo kluczyki lezali "pod reka" w innym wypadku nic by to nie dalo....
Opublikowano

kolego BMW e39 no to gratulacje z pozytywnie załatwionej sprawy :cool2:

 

tylko zeby zamknac drzwi kluczem na maxa w prawo trzeba miec zamknieta klape i klucz w dloni a jak jest w srodku to raczej niemozliwe :)

do Ciebie kolego to brak mi słów :duh: , chciałeś błysnąć wiedzą i nie wyszło, więc wyjaśnię Ci trochę: ja mam non stop przekręcone w prawo(zamek w klapie) a otwieram ją guzikiem z pilota, więc nie ma najmniejszego problemu aby zatrzasnąć klucze a w takiej sytuacji jak opisałem wcześniej, otwarcie centralki guzikiem z konsoli chooja da czy teraz rozumski :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam forumowiczow.

dzisiaj mialem przyjemnosc zatrzasnac klucze w bagazniku e39 ,zaznaczam wszystko zamkniete na amen.

Najpierw patent z poduszkami i pretem ,ale nic nie dziala bez zaplonu plus klamka ale 2 ryglowanie i tak trzyma .

Nastepnie zamowienie norweskiego szpeca (szpec jak z koziej dupy traba ) ,ktory majac oryg,wytrych do BMW stwierdzil ze lipa .

Zrobilem po swojemu zasiegajac google tresci. Wywiercilem 13mm otw.w miejscu pod rejestracja ,uzylem pret od wiaderka po farbie do scian ,idealnie zagieta koncowka ,pchniecie 2-3 razy w lwa strone i bagaznik sie otwiera . Nastepnie klej do szyb i wkleilem korek gomowy zeby zaslepic odwiert.

Nie dawalo mi to troche spokoju wiec myslalem dalej czy da sie cos innego wymyslec i wymyslilem tak.

Patent nr 2 .podzuszki powietrzne ,rozchylenie gory drzwi ,sztywny pret ,2 osoba do nawigowania ,latarka punktowa do oswietlenia - Wciskam guzik pod konsola do otwierania bagaznika.Ten psztyczek u mnie dziala bez zaplonu ,bardzo lekkie pchniecie i otwarte .

 

Odwiert na dzien dzisiejszy potraktowalem jako luk serwisowy :)))

 

Moge podeslac fotke jak ktos potrzebuje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mozesz wrzucic foto tutaj? Bo przyznam, nie bardzo ogarnąłem :| jak Ty ten pret wsadziles i co nim popchnales.. :think:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Wciskam guzik pod konsola do otwierania bagaznika.Ten psztyczek u mnie dziala bez zaplonu ,bardzo lekkie pchniecie i otwarte .

Jak nie zapomnę to sprawdzę u Siebie, bo coś wierzyć mi Się nie chce w takie cuda na patyku :nienie:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Moze byc ze dziala bez zaplonu, w Saabie mialem taki do bagaznika i klapki paliwa i hulały bez zapłonu.

Zresztą... Ide na doł zobaczyc :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Działa, nawet się klapa podnosi sama :mrgreen:

 

 

Edit: :duh: :duh: sprawdzalem na otwartym aucie :duh: Ide sie zamknac i sprawdzic jeszcze raz :mad2:

Edit 2: no i wszystko jasne, jak auto jest zamkniete nie dziala ani przycisk od bagażnika, ani od centralnego i klamki w srodku tez nie otwieraja drzwi. Szyby i szyberdach (dla dociekliwych :mrgreen: ) tez martwe.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
jurasbreslau właśnie pomyślałem Sobie o drugim przypadku co opisałeś, bo dzisiaj sprawdzałem,ale na otwartym furaku bez kluczyka w stacyjce i otwierało klapę. Później dopiero zaskoczyłem, czy zadziała jak jest zamknięte i cała elektronika uśpiona
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
No ja sam dopiero po chwili zaskoczyłem, że coś tu jest nie tak :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
He He :D Panowie, z tego co pamiętam to nawet w instrukcji było to podkreślone, że samochodu zamkniętego z kluczyka nie da się otworzyć od środka :) to tak poza tematem :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I to prawda.

Ale to dobry sposób na marudne żony i jeszcze gorsze teściowe :mrgreen:

Ci z BMW wiedzieli co robią :mrgreen:

Szacun :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witam .Bylem dzisiaj na serwise i kazalem przejzec dlaczego sie otwiera nawet na zamknietym aucie bez zaplonu ,odpowiedz .U mnie ktos przemodelowal elektryke do pstryczka ,pewnie mial taki sam problem jak ja wczesniej ,nawet sprytnie a i tak

zeby w niego trafic z zewnatrz przy rozwartych drzwiach trzeba sie nagimnastykowac

 

https://picasaweb.google.com/116744602168430462210/1Mai2013?authuser=0&authkey=Gv1sRgCP35y9iKrY2uywE&feat=directlink

 

https://picasaweb.google.com/116744602168430462210/1Mai201302?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ7D2o6q7ZiezQE&feat=directlink

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.