Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, moze ktos mi pomoc w sprawie podlaczenia kompa pokladowego. mianowicie potrzebuje zdjec wneki jak powinny wygladac wtyczki do ktorych podlaczam kompa. mam plastikowy zegarek i dwa kabelki zasilania tego analoga. mysle, ze to zam alo :) dzieki.
Opublikowano
Według mnie komp jak masz analogowy zegarek nie bedzie pasował ponieważ zapewne nie masz podłączenia pod BOARD COMPUTER.Chyba ze takie informacje jak temperatura itd. wyswietlaja ci sie na liczniku, to wtedy bedzie pasowac.
Opublikowano

rowniez mysle ze BC nie bedzie pasował. ja mam ten najmniejszy bc i chcialem ten z checkiem i niestety nie da sie włożyc tego duzego

pozdro (jak chcesz to ma zdjecia moge wysłac na maila)

Opublikowano

da sie wsadzic duzy OBC tyle, ze jest przy tym w ch... roboty

trzeba ciagnac wiazki od licznika ( srednie spalanie, predkosc i cos tam jescze), pozatym trzeba pozakladac czujniki od roznych plynów, a na koniec wpiac sie w elektryke samochodu by check control pokazywal gdy sie spali jakas zaróweczka lub zabraknie plynu.

Wiem bo sam planuje taki zabieg ale chyba sobie odpuszcze. Polecam taki zabieg tylko ze schematami, ktorych mam juz stos i caly czas nie wiem czego jeszcze trzeba i kompletna wiazka,. Zbyt duze koszta. Lepiej podlaczyc ten sredni OBC ktory pokazuje temp i srednie spalanie, wtedy ciagniemy kable tylko z licznika i musimy zalozyc czujnik temp. zewnetrznej, ale nie mamy check control:-(

TYM razem Moja kobieta skrzywdzila moje autko na MAXA- urwała przod na Grand Cheerokim.... :-( Na pocieszenie M3:-)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.