Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Zmieniałem ostatnio węże od podciśnienia w M57 330D, przedlift.

Wymieniłem wąż dochodzący do turbiny, zaworu sterowania turbo, vaccum.

Problem natomiast mam z wężem od EGR i dwoma innymi ( nie wiem do czego są ). Nie mogę ich wymienić bo znikają mi pod kolektorem i nie ma kompletnie dostępu. A z racji tego że nowe węże mają 3mm to ciężko się je naciąga i dostęp musi być dobry, by je założył.

 

Dwa węże, znajdujące się zaraz za EGR są mocno zniszczone, a jeden pęknięty. Są widoczne tutaj; http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/q/69.png

Wpięte są w trójnik, obok zaślepki 7.

Nie mogę ich znaleźć na realoem.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

jak masz gdzie to zdejmij kolektor i będzie jak na dłoni

prawdopodobnie idą węże do poduszek silnika bo w 330 są utwardzane ciśnieniem + dodatkowo pewnie idzie jakiś przewód do gruchy od sterowania klapkami w kolektorze

Opublikowano
Chodzi tutaj o sławne klapy zawirowań? Myślałem że w 3,0D ich nie ma;)

 

nie ma, w twoim silniku ich nie ma.

Opublikowano

 

nie ma, w twoim silniku ich nie ma.

 

Dzięki, chciałem się upewnić :cool2:

Wiesz może do do czego wędrują węże podciśnienia za EGR-em? Są na takim trójniku. Jeden leci do pompy vaccum, drugi pewnie do sterownika EGR, a co z trzecim się dzieje to nie mam pojęcia. Chciałbym go spróbować wymienić bez zrzucania kolektora dolotowego..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.