Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Może ktoś mi poradzi jak zgasić klocki.Sam je wymieniłem i sądziłem ,ze będzie ok,a tu niespodzianka .Dalej sie palą.Wymieniłem jeden czujnik bo był zjechany,a drugi zostawiłem bo był dobry.Mam nawet interfejs BMW USB,ale jakoś nie moge zainstalować inpa na Viscie,albo coś żle robie,albo już nie wiem .Niby wszystko robie jak w instrukcji,a jednak.Może ktoś ma lepszy programik.Chętnie bym kupil.
Opublikowano
klocków nie gasi sie interfejsem,jak czujniki sa sprawne i maja przejście to powinno samo zgasnąć, pomostkuj przy wtyczkach i zobacz czy zgaśnie.
Opublikowano
Jeśli czujniki masz napewno ok, a komunikat dalej sie świeci, to wsiądz do samochodu wciśnij hamulec i trzymając włącz zapłon na kontrolki, nie uruchamiaj silnika. Cały czas bez przerwy trzymaj hamulec około 30s-1 min. Kontrolka powinna zgasnąć, oczywiście jeśli wszystko jest z czujnikami ok.
Opublikowano
Narazie cienko.Posłuchałem waszych rad i nic.Oczywiście jeszcze nie rozłączyłem czujnika i oczywiście nie sprawdziłem styku,ale tak jak pisaliście dużo energicznie hamowałem i po załączeniu kontrolek przytrzymałem dobrą minute noge na hamulcu.Pewnie tylko serwis pozostał.
Opublikowano
Skoro zrobiles jak radzilismy wiec sprawdz jeszcze raz czujniki.Ja przy kazdej wymianie klockow nowe czujniki kupuje zeby nie bylo.I kontrolka zgasla samoistnie po przejechaniu kilku kilometrow.
Opublikowano
Witam.Może ktoś mi poradzi jak zgasić klocki.Sam je wymieniłem i sądziłem ,ze będzie ok,a tu niespodzianka .Dalej sie palą.Wymieniłem jeden czujnik bo był zjechany,a drugi zostawiłem bo był dobry.Mam nawet interfejs BMW USB,ale jakoś nie moge zainstalować inpa na Viscie,albo coś żle robie,albo już nie wiem .Niby wszystko robie jak w instrukcji,a jednak.Może ktoś ma lepszy programik.Chętnie bym kupil.

Jak przyoszczędziłeś 40zl to tak jest. Czemu się dziwisz.

Czujniki wymienia się wraz z klockami.

Tu nie ma czego sprawdzać, tylko trzeba wymienić.

Kontrolka sama znika, a następna wymiana ustawia się na 50tkm.

Opublikowano

No owszem wymienia się jak jest potrzeba. Czasami wymieniamy klocki przed czasem, czyli jak nie są zurzyte na tyle by umieszczony w nich czujnik sie przetarł. Jeśli sie nie przetarł to po co go wymieniać?? Czujnik zawsze można sprawdzić naprostrzym miernikiem, a jak ktoś nie ma to poprostu żarówką. Czujnik ten to nic innego jak zworka, która przeciera się gdy ten dotyka do tarczy hamulcowej.

 

Do autora wątku sprawdz raz jeszcze oba czujniki (przód i tył) miernikiem. Będziesz miał pewność. Możliwe jest też, że sam go uszkodziłeś podczas przekładania, lub poprostu nie ma odpowiedniego styku w kostce czujnik-instalacja pojazdu. Tam nie ma nic skomplikowanego, co mogło by powodować świecenie lampki klocków.

Opublikowano
No owszem wymienia się jak jest potrzeba. Czasami wymieniamy klocki przed czasem, czyli jak nie są zurzyte na tyle by umieszczony w nich czujnik sie przetarł. Jeśli sie nie przetarł to po co go wymieniać?? Czujnik zawsze można sprawdzić naprostrzym miernikiem, a jak ktoś nie ma to poprostu żarówką. Czujnik ten to nic innego jak zworka, która przeciera się gdy ten dotyka do tarczy hamulcowej.

 

Do autora wątku sprawdz raz jeszcze oba czujniki (przód i tył) miernikiem. Będziesz miał pewność. Możliwe jest też, że sam go uszkodziłeś podczas przekładania, lub poprostu nie ma odpowiedniego styku w kostce czujnik-instalacja pojazdu. Tam nie ma nic skomplikowanego, co mogło by powodować świecenie lampki klocków.

Te czujniki nie sa 0,1 wiec miezreznie omomierzem nic nie da. Wymienia sie za kazdym razem i tyle.

Tyle razy o tym byl temat, ze dziwne ze dlaej wywoluje tyle dyskusji i zawsze sie znajdzie ktos kto da sie nabrac na takie porady.

Opublikowano
da oj da. No chyba ze miernik masz mało dokładny znaczy sie taki za 15zł, to moze i nie zmierzysz. Nie ważne niech Ci będzie, ze się nie da i że trzeba wymieniać za każdym raziem. Ja się z Tobą nie zgodzę i tak i tak. Ale nie wążne.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
po co mierzyć rezystancję czujnika klocków? wystarczy zmierzyć czy ma przejście, czy nie! jak ma to czujnik jest dobry, jak nie ma to przerwany i wymiana. później włączyć zapłon, wcisnąć hamulec i trzymać aż kontrolki zgasną (ok 30 sekund) i po zabiegu. E39 i E46 też tak ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.