Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od niedawna jestem szczęśliwym(?) posiadaczem BMW 316 Compact 1995 r (listopad), przed chwilą poszedłem się trochę pokręcić na parking, pojeździłem trochę, tak z 10 min ciągłej jazdy i kręcenia kierownicą... kiedy wyjechałem z parkingu zauważyłem, że kierownica przestałą odbijać (zostaje w tym miejscu w którym się ją puści) i chodzi jakby nie miała wspomagania. Podjechałem pod dom i chciałem zobaczyć czy może płyn gdzieś wyciekł, ale za ciemno i nie było jak zobaczyć... Kierownica od "nowości" chodziła stosunkowo ciężko (nie wiem jak jest w BMW, bo wcześniej jeździłem innymi autami, nigdy BMW) i nie odbijała do końca (zostawało tak z 10% do końca) i nie odbijała szybko, jak np w fiacie, którego też mam tylko tak niemrawo... Teraz pytanie zanim jutro dojdę w dzień do zbiorniczka... czy mogła paść przekładnia? Bo nawet jeśli wypłynął płyn to musiała być jakaś przyczyna, prawda?! Na tyle co poświeciłem po przekładni to nie wyglądała na cieknącą i nie była mokra od oleju. Z góry dzięki za odp/ sugestie :)

 

Pozdrawiam

Michał

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Odgrzeje trochę ten post, dzisiaj wymieniałem pompę wody (nawiasem mówiąc pękła na pół przy wyciąganiu i połowa została w silniku, trzeba ją było wydłubywać kawałeczek po kawałeczku) i przy okazji zakręciłem kółkiem od pompy wspomagania... jaki opór powinna mieć ta pompa? Bo zakręciłem nią bez problemu, powiedziałbym nawet beż żadnego praktycznie oporu jakby kręcił kołem pasowym na pompie. Niby wydała jakieś tam dźwięki, ale nie wyglądała na działającą... chyba, że ten typ tak ma?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.