Skocz do zawartości

Kolejny problem 318i pada akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam .I znowu kolejny problem z moim bmw 318 m40 tym razem ciągle rozładowuje mi akumulator :mad2: wczoraj został naładowany podłączyłem go i od razu można powiedzieć padł :duh: Z ledwością ale odpalił na kable a po 7 km podczas jazdy zgasł(na szczęście pod domem) Akumulator jest dobry wcześniej nigdy nie było z nim problemów,zauważyłem też dzisiaj pęknięte dość mocno wejście w kopułce (wejście na kabel od cewki) .Z tego co jeszcze zauważyłem podświetlenie licznika strasznie słabo mi świeciło podczas jazdy ,i od razu mówię że kontrolka od aku sie nie paliła gdy jechałem :wink: Sorka koledzy że co chwilę zakładam te tematy że coś mi nie gra ale już zaczynam miec dosyć tego auta bo co chwile coś nie tak :mad2: Chyba trafiłem na felerny egzemplarz :? .Pozdrawiam
Opublikowano
Byc moze, ze kopulka, ale to by bylo dziwne jezeli objawem pekniecia byloby JEDYNIE rozladowywanie aku, bardziej prawdopodobny wydaje sie walniety alternator
Opublikowano (edytowane)
weź miernik uniwersalny,jak nie masz to kup za 10 zł w markiecie i sprawdź napięcie na akumulatorze.w stanie spoczynku powinno wynosić powyżej 12v.najlepiej tak 12.6v.jeżeli ma mniej niż 12 wolt to wymień akumulator jeżeli ładowanie nic nie daje.sprawdż jeszcze napięcie ładowania na odpalonym silniku powinno wynosić około 13,5v Edytowane przez jaras
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
Witam .I znowu kolejny problem z moim bmw 318 m40 tym razem ciągle rozładowuje mi akumulator :mad2: wczoraj został naładowany podłączyłem go i od razu można powiedzieć padł :duh: Z ledwością ale odpalił na kable a po 7 km podczas jazdy zgasł(na szczęście pod domem) Akumulator jest dobry wcześniej nigdy nie było z nim problemów,zauważyłem też dzisiaj pęknięte dość mocno wejście w kopułce (wejście na kabel od cewki) .Z tego co jeszcze zauważyłem podświetlenie licznika strasznie słabo mi świeciło podczas jazdy ,i od razu mówię że kontrolka od aku sie nie paliła gdy jechałem :wink: Sorka koledzy że co chwilę zakładam te tematy że coś mi nie gra ale już zaczynam miec dosyć tego auta bo co chwile coś nie tak :mad2: Chyba trafiłem na felerny egzemplarz :? .Pozdrawiam

pierwsza sprawa kolego podjedz do kogoś kto ma zwykły miernik by zobaczyć czy ładowanie jest jeśli jest możecie miernikiem z amperomierzem sprawdzić pobór prądu na wyłączonym silniku powinno być max 200 mA to pierwsze sprawy jak sprawdzisz daj znać

Opublikowano

ja mialem tak ze ladowal ladnie 14,4 chyba ale po zgaszeniu ciagnał gdzies lewy prad, nie wiadomo bylo co jest, i wyciagalem bezpieczniki i mierzylem ladowanie ze swiatlami i bez itp

okazalo sie ze alternator ladowal ladnie ale bylo cos tam nie tak i ciagna prad, dopiero jak wyciagnelem alternator i koles mi sprawdzil to wszystko wyslo na jaw, wyciag alternator i daj do sprawdzenia

Opublikowano
Problem rozwiązany;) Wszystko pomierzyłem aku może w najlepszej kondycji nie jest ,ale działa;) Wystarczyło wszystko "dokładnie" przeczyścić i auto normalnie pracuje :) Dzięki za pomoc :wink: Pozdrawiam
Opublikowano
a wiesz co oznacza taki osad i duzo go?ze akumulator nie długo do smieci. nie moze to sie robic. w ciezarowce tak mialem ze ciagle zasiarczone były i chociaz jezdziłem 8godz non stop i postala cala noc to i tak rano nie chciala odpalic. a ladowanie pokazywala ze jest ok
Opublikowano
Wiem wiem;) wcześniej na to za bardzo uwagi nie zwracałem ale rano pali tylko jak zabrakło benzyny to zakręciłem dwa razy i aku padł;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.