Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Pomóżcie , podłączyłem inpę i wyszło mi takie coś, zrzut przy 130 km/h - a to nie są jeszcze najwyższe wartości .

 

 

http://img21.imageshack.us/img21/7525/130wi.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a tu na wolnych obrotach ale wystarczy musnąć gazem i już jest tak jak wyżej :(

 

http://img832.imageshack.us/img832/2693/wolnee.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a tu inne wyniki

 

http://img513.imageshack.us/img513/6466/innex.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Czy te 2 wcześniejsze nie sa za wysokie , chyba za duzo pompuje i dlaczego :(.

Edytowane przez rasta78
Opublikowano
Według mnie wszystko jest w porządku na pierwszym zrzucie po lewej stronie stronie masz wartośći oczekiwane przez komuter samochodu, po prawej wartości zmierzone, jeżei obie wartości się pokrywają tak jest w twoim przypadku wszystko jest ok.1 tabelka ciśnienie doładowania turbiny, 2 tabela ciśnienie na listwie common rail , 3 tabelka odczyty przepływomierza.
Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano
nie wiem czy turbo nie ładuje za dużo, u mnie w trakcie dynamicznej jazdy przy pełnym bucie wartości doładowania szły mocno w góre ale bez wykrzyknika. może niech GCS się wypowie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

właśnie się tego boję bo turbo mam nowe , nakulane ma ok 2 tys km hmm

mało odpowiedzi , liczyłem ,że ktoś mi pewnie powie, że jest ok albo co jest do .........

może ktoś sprawdzi u siebie w inpie :), kolega GCS tu zagląda ? :roll:

Opublikowano
napisz do niego priva z linkiem do tematu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Jak dla mnie to wygląda jak byś miał program zrobiony. Czy poprzedni właściciel chipował auto ? Według mnie jest to bardzo prawdopodobne, musiał bym zobaczyć jakie najwyższe wartości na szynie CR są.
Opublikowano
napisz do niego priva z linkiem do tematu

kurcze jaki on ma login ? GCS szukałem ale kiszka - sporo jest na literkę G - zaraz mi się ulica sezamkowa przypomniała :lol: dzisiejszy program sponsoruje literka "G" hehehe

Opublikowano
Jak dla mnie to wygląda jak byś miał program zrobiony. Czy poprzedni właściciel chipował auto ? Według mnie jest to bardzo prawdopodobne, musiał bym zobaczyć jakie najwyższe wartości na szynie CR są.

 

nie mam pojęcia czy wirusował. mam nadzieję,że nie . w sobote jade do goodhope bo mam blisko i zobaczymy :)

Opublikowano
Auto masz raczej na pewno wirusowane bo za duże ciśnienie żądane od turbiny przez ecu. Powinieneś mieć max 2400 a masz 2599 a pewnie dochodzi na maxa do 2700.
Opublikowano
wow a ja chciałem jeszcze podnieść , heh ciągle mi mało. A serio to muszę sprawdzić ten program czy nie jest to jakis bubel co mi furke wykończy.
Opublikowano

Co za głupoty gadacie ... to jest ciśnienie bezwzględne, czyli bezpośrednio ciśnienie jakie panuje w kolektorze dolotowym a nie różnica ciśnień między ciśnieniem w kolektorze a ciśnieniem atmosferycznym. Najważniejsze, aby te dwie wartości były ze sobą zgodne (aktualna vs zadana), dlatego też występują obok siebie.

 

Aktualnie dla przykładu dla Warszawy ciśnienie wynosi 1010mbar, tak więc 2599 - 1010 = 1589. Dla przypomnienia, seryjnie turbo w 320D powinno pompować właśnie 1,6 bar. Nikt natomiast nie zwrócił uwagi, ze przepływomierz pokazuje coś dziwne wartości i należy zbadać dalej temat.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Co za głupoty gadacie ... to jest ciśnienie bezwzględne, czyli bezpośrednio ciśnienie jakie panuje w kolektorze dolotowym a nie różnica ciśnień między ciśnieniem w kolektorze a ciśnieniem atmosferycznym. Najważniejsze, aby te dwie wartości były ze sobą zgodne (aktualna vs zadana), dlatego też występują obok siebie.

 

Aktualnie dla przykładu dla Warszawy ciśnienie wynosi 1010mbar, tak więc 2599 - 1010 = 1589. Dla przypomnienia, seryjnie turbo w 320D powinno pompować właśnie 1,6 bar. Nikt natomiast nie zwrócił uwagi, ze przepływomierz pokazuje coś dziwne wartości i należy zbadać dalej temat.

 

Pozdrawiam

 

Chłopaku co ty piszesz maksymalne ciśnienie w piku to 1,5 bara i już jest zbijane przez komuter. Jeśłi chodzi o ciagłe długie ciśnienie to max jest 1,4 bara. Zauwaz ze kolega napisał że bywa też wyższe i że nie uwchwycił najwyższego. Przepływomierz zmierzył za dużo bo za dużo zaciąga turbo to tym bardziej potwierdza że tam jest podwyższone ciśnienie doładowania. Stawiam na to że tam jest program.

 

Co do 118d to maksymalne ciśnienie w kolektorze 2,1 bara

Opublikowano
w sobotę jadę na hamownię zobaczymy co mi w Pleszewie powie. zbadamy czy jest program i dam znac wieczorkiem , a jak nie bedzie to może zrobię mały wirusik , oby tylko mój automat i silnik to wytrzymały :mrgreen: . dla bezpieczeństwa zrobię ok 180 km i do 400 niutków
Opublikowano
w sobotę jadę na hamownię zobaczymy co mi w Pleszewie powie. zbadamy czy jest program i dam znac wieczorkiem , a jak nie bedzie to może zrobię mały wirusik , oby tylko mój automat i silnik to wytrzymały :mrgreen: . dla bezpieczeństwa zrobię ok 180 km i do 400 niutków

 

Kolego ty masz 6 biegową skrzynię ZF twój automat wytrzymuje więcej niż 180 KM i 400 Nm, to ja tyle mam w swoim bo to max dla mojej skrzyni, ty mozesz robić koło 200 KM

Opublikowano
Co za głupoty gadacie ... to jest ciśnienie bezwzględne, czyli bezpośrednio ciśnienie jakie panuje w kolektorze dolotowym a nie różnica ciśnień między ciśnieniem w kolektorze a ciśnieniem atmosferycznym. Najważniejsze, aby te dwie wartości były ze sobą zgodne (aktualna vs zadana), dlatego też występują obok siebie.

 

Aktualnie dla przykładu dla Warszawy ciśnienie wynosi 1010mbar, tak więc 2599 - 1010 = 1589. Dla przypomnienia, seryjnie turbo w 320D powinno pompować właśnie 1,6 bar. Nikt natomiast nie zwrócił uwagi, ze przepływomierz pokazuje coś dziwne wartości i należy zbadać dalej temat.

 

Pozdrawiam

 

Chłopaku co ty piszesz maksymalne ciśnienie w piku to 1,5 bara i już jest zbijane przez komuter. Jeśłi chodzi o ciagłe długie ciśnienie to max jest 1,4 bara. Zauwaz ze kolega napisał że bywa też wyższe i że nie uwchwycił najwyższego. Przepływomierz zmierzył za dużo bo za dużo zaciąga turbo to tym bardziej potwierdza że tam jest podwyższone ciśnienie doładowania. Stawiam na to że tam jest program.

 

Co do 118d to maksymalne ciśnienie w kolektorze 2,1 bara

 

Dane z czujnika doładowania są z uwzględnieniem cisnienia atmosferycznego 1 bar, doładowanie ok 1,5 bara, zatem razem w kolektorze 2,5 Bar

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Dane z czujnika doładowania są z uwzględnieniem cisnienia atmosferycznego 1 bar, doładowanie ok 1,5 bara, zatem razem w kolektorze 2,5 Bar

 

No i co z tego że to suma ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia doładowania. Wartość zmierzona w kolektorze dolotowych to 2,5 bara i taką wartość mierzy czujnik. Szacowanie czy akurat turbina napompowała 1500 czy 1480 czy 1510 jest bezsensowne bo to raptem różnica 1 lub 2 % czyli na granicy błędu odczytu.

Druga sprawa to taka ze ja nie wiem ile wynosiło w danej chwili ciśnienie atmosferyczne w danym miejscu i podawanie że ciśnienie to 1000 to szacowanie.

Ja odnoszę się do tego co zostało zmierzone i operuję jednostkami takimi jak są przedstawione na załączonym obrazku.

Opublikowano
No i coś już wiem , byłem na hamowni (przypominam ,że mam automat w 320 d :D e91) i moment mam 336,1 przy 2798 rpm czyli w miarę a moc norma przy 3791 rpm, .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.