Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam następujący problem. Autko postało trochę na dworze i obstawiam że coś zawilgotniało bo telepie silnikiem i nie ma siły, dopiero po 10km problem ustąpił. Po podpięciu pod kompa jest błąd P0300 czyli przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów, nie wiem przez co to może być, ostatnio wymieniłem dwie cewki bo silnik nierówno pracował teraz jest lepiej ale na zimnym dalej trochę telepie i obstawiam że jeszcze jedna cewka jest walnięta. Zastanawia mnie jakiś kombinowany czujnik w głowicy przy pierwszym wtryskiwaczu, to jest chyba czujnik położenia wałka o ile dobrze myślę, może to on jest winny temu wszystkiemu ? Widać że był klejony bo tak wygląda. Dodam że problem występuje na benzynie i na gazie.
Opublikowano
Kolego to może być czujnik. Miałem podobne objawy i za tym kryły się następujące rzeczy: Czujniki wałka rozrządu i wału korbowego, przepływomierz (u mnie jeszcze rozłączyło trakcje przez przepływkę nikt nie wiedział dlaczego, a na kompie nie wykazało błędów), cewki (sprawdź czy nie ma na cewach białych śladów słabo widocznych i fajki, w środku na początku białe lub popękane są najczęściej) i czy odma nie syczy. Jeżeli tak to jej żywot dobiega końca. W/w rzeczy wymieniłem i mam święty spokój. Powodzenia :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.