Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy no i dziś uśmiech mi zginął z twarzy. Skrzynia (GM) śmigała pięknie. Jadę sobie tak 130Km/h pada deszcz a tu gong i komunikat na BC o awari skrzyni biegów. Odziwo zatrzymuje się ruszam ponownie bez gaszenia silnika. A skrzynia ma wszystkie biegi zmienia je tylko twardziej z delikatnymi szarpnięciami. Stanąłęm więc zgasiłęm auto i po ponownym odpaleniu znowu tryb awaryjny. Przyjechałem więc do domu inpa i odczyt. Były dwa blędu

1 Pressure controller EDS1

84 ECU internal error 5(FET2)

Po skasowaniu i ponownym odpaleniu wywaliło ponownie błąd 84. Po drugim kasowaniu nie wybiło go. Czy może ktoś mi powiedzieć jak interpretować ten błąd i co może być powodem jego wystąpienia. Zastanawiam się czy powód to tylko elektryczna usterka tak mi nr 84 wygląda czy coś zaczyna się dziać ze skrzynią miechanicznie. A tak wogóle gdzie w E53 przed FL jest umieszczony sterownik ASB? Proszę i pomoc.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie a gdzie jest sterownik automatycznej skrzyni biegów?
Opublikowano
Sterownik skrzyni masz obok sterownika ECU silnika. Oba znajdują się pod osłoną plastikową na podszybiu po stronie pasażera. Dostęp do osłony z pod maski.
Opublikowano
Umarła dziś dokładnie rano wyziąneła ducha z nienacka. Jeszcze jeżdzi ale szkoda ją zarzynać do końca. Jutro stawiam do warsztatu to majstra od ASB zobaczymy co wyjdzie. Na początek napewno poleciał konwerter. Biegi mam wszystkie ale jak sie olej rozgrzeje to jest rzęzienie w konwerterze z tarciem jakimś powiązane i biegu długo zapina przy włączaniu D lub R. Zimna jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.