Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was!

 

Bardzo was proszę o pomoc w diagnozie mojego problemu. Zapaliła mi się lampa check engine po sprawdzeniu kodów w INPA wychodzą błędy:

 

- P0171 System Too Lean (Bank 1)

- P2195 O2 Sensor Signal Biased/Stuck Lean (Bank 1 Sensor 1)

- P2414 O2 Sensor Exhaust Sample Error (Bank 1 Sensor 1)

 

W INPIE widzę, że sonda lamda z banku 1 przed katalizatorem ma niepoprawne właściwości, wychodzi poza skalę podczas pracy na wolnych obrotach.

Szukałem wielu informacji na internecie i większość problemów z P0171 to ponoć wina przepływomierza (uszkodzony/brudny)

 

Sprawdziłęm w INPIE - live data:

 

1) Ambient air pressure jest cały czas takie samo (nawet dla 3500 obr na 3 biegu). Czy tak powinno być

2) Wartość "Voltage Secondary AIR" jest cały czas poniżej minimalnej skali! Co to jest? (nie znalezłem nigdzie informacji czym jest ta wartość)?

3) Macie jakieś pomysły co jest nie tak z autem?

 

Auto to e86 z 2006r, przebieg ~25k, silnik n52

 

Dzięki za pomoc :)

 

http://fotofotki.pl/pliki_img/9nu2ltx5mve95nqd6six_thumb.jpg

http://fotofotki.pl/pliki_img/bktvxs28f9rnm9u0lt1u_thumb.jpg

http://fotofotki.pl/pliki_img/fovbimz67o1emdb0mg0_thumb.jpg

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.