Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio mi coś puka z przodu byłem na stacji kontroli i koleś mi powiedział drążek kierowniczy... Ale tak sobie myślę czy nie wystarczy tylko wymienić końcówki drążka ? Bo mi się wydaję że przecież w drążku kierowniczym nie ma się co popsuć ? Mam rację czy nie ? :shock:
Opublikowano
Nie do końca masz rację. Otóż w drążku kierowniczym również jest przegub kulowy i równie dobrze mógł ulec uszkodzeniu (chociaż częściej pada końcówka niż drążek)
Opublikowano
no właśnie i teraz już nie wiem co wymienić w końcu ;/ a ten "lewy" drążek kierowniczy - bo tak mi powiedział to znaczy że od strony kierowcy mam rozumieć ?czy to strona pasażera ? bo z tym zawsze się mylę ?
Opublikowano
no właśnie i teraz już nie wiem co wymienić w końcu ;/

 

Jak masz wątpliwości to wymień komplet, czyli drążek z końcówką... a najlepiej dwa komplety, lewy i prawy :)

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
Idź do sklepu, kup drążek oraz końcówkę i uzgodnij ze sprzedającym że w razie czego odniesiesz jedną z części - byłbym mocno zdziwiony gdyby sprzedający stwarzał jakieś problemy
Opublikowano
Kolego walczyłem z tym tematem u siebie, wymieniłem dwa drążki ( jak się okazało niepotrzebnie) niestety E46 ma taką małą wadę że przekładnia kierownicza dostaje luzu i mechanicy diagnozują to jako luz drążka kierowniczego od strony kierowcy. Tak wiec pewnie masz luz na przekładni kierowniczej. Jak chcesz to mogę ci sprzedać nowy kompletny drążek kierowniczy lemfordera w bardzo dobrej cenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.