Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Problem dotyczy samochodu powypadkowego( 525d 2005r automat). Samochod po przekeceniu kluczyka w stacyjce nie odpala, tzn nie kręci nawet rozrusznik, po prostu cisza.

 

Wszystkie kontrolki działaja, światła, radio, otwieranie, zamykanie z pilota etc. Silnik odpala i to bez problemu tylko po włączeniu rozrusznika "na krótko"( zetkniecie dwóch śrub na rozruszniku)- kluczyk w stacyjce oczywiscie jest wtedy przekręcony do pozycji 2). Silnik chodzi ładnie, wkręca sie na obroty. Problem tylko w tym, ze nie odpala z kluczyka.

 

W najbliższym czasie mam zamiar przyprowadzić jakiegoś elektronika, jednak najpierw chciałbym poznać opini tych którzy być może mieli już taki problem.

 

Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt:)

Opublikowano
A klema pirotechniczna jest ok? nie strzeliła? I sprawdzałeś bezpieczniki?

 

Jeśli chodzi o kleme pirotechniczna to gdy kupiłem samochod byla lekko wsadzona ( elektryka w samochodzie działała, ale rozruszniik nie kręcił nawet podpięty na krótko)

Wziąłem ja przeczyściłem i wsadziłem mocniej tak,że sinik odpalił tylko, że nie z kluczyka.

 

Sprawdze jeszcze raz na spokojnie i dokładnie bezpieczniki. Może rzeczywiście, któryś jest padnięty.

Opublikowano
a wcisnąłeś hamulec?

 

Hamulec wciskałem ( niestety bez rezultatu), ale musze się przyznać, że o hamulcu przypomniał mi dopiero znaczek z pedałem hamulca i napisem START pojawiający się na wyświetlaczu przy zegarach w momencie przekrecania kluczyka.:)

Opublikowano

...sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i żaden nie był spalony, wydaje mi się, że wszystko jest wporzadku. Muszę znależć jakiegoś magika, który mi pokasuje wszystkie błedy.

 

niestety mam jeszcze jeden problem...samochod przez kilka miesięcy stał w garazu... wreszcie po "wyklepaniu go", odpaliłem( oczwywiscie na krotko) i wyjechałem.

...oczywiscie jak to po dzwonie jedna wielka choinka na desce, samochod jedzie, ale w trybie awaryjnym skrzyni biegów (czyli na 3cim biegu), nie działa prędkościomierz i ekomizer. Jednak gdy podczas tej krotkiej przejazdzki spuscilem noge z gazu słychać było głośne tarcie, albo może bardziej chrobotanie, które było słychać tak jakby z tyłu samochodu. Po wciśnieciu gazu chałas ustępował. Gdy znów puścilem gaz, hałas znów się pojawiał.

 

Nasłuchiwałem też pracy silnika i na pozycji P wszystko w porządku, jednak po wsadzeniu D słychać było jakby skrzynia dość głośno pracowała- nie był to niewiadomo jaki halas, ale wyczuwalny dla ucha-.. nie wiem moze ma tak być :?:

 

Tak więc jeśli chodzi o elektronike i problem z odpalaniem silnika z kluczyka to jedynie ratuje mnie dobry elektronik.

Boje się jednak tego dziwnego hałasu, czy to może być skrzynia?

 

Dodam, że samochod ma przejechane 79 tys km, po wypadku z częsci przy silniku(oprocz blacharskich) została wymieniona turbina , sterownik ABS wraz z rurkami i przepływka.

 

Proszę o sugestie odnośnie tego problemu.Jeśli jest coś napisalem niezrozumiale to chętnie wytłumacze.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Myślę, że niezbędna jest szczegółowa diagnoza, taki urok aut powypadkowych, że elektronika będzie leciała jak nie będzie to porządnie zrobione

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

jesli zaoszczędziłeś kupując auto uszkodzone to teraz trzeba zapłacić, żeby doprowadzić auto do porządku, nie ma nic za darmo.

 

Na forum mozesz dostac podpowiedz w przypadku usterek aut, które są generalnie sprawne a tylko coś im dokucza. Ale w przypadku auta powypadkowego to w wyniku uszkodzenia mechanicznego uszkodzone może być wszystko i jest to szukanie igły w stogu siana. Najlepiej jakbyś oddał auto do kogos kto zna sie na BMW i na miejscu posprawdzałby kilka rzeczy. Jednak jesli naprawa została przeprowadzona niefachowo, ktoś czegoś nie poskładał, nie podłączył jak należy to forum nie pomoże.

 

Jeśli chodzi o szuranie podczas jazdy to może skorodowały hamulce

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Tak jak piszecie należy elektronike doprowadzić do porządku, bo jednak zmiana części wyżej wymienionych na pewno wprowadziła pewien bałagan w elektronice.

Zdaję sobie z tego sprawe, że jak kupuje sie samochod powypadkowy to trzeba się liczyć z tym, że nie wszystko po złożeniu będzie grało. No ale kto pyta nie błądzi:)

 

Jeśli autko bedzie już po diagnozie komputerowej napisze co i jak było źle. A nóż widelec przyda się to w przyszłości komuś z posiadaczy beemki.

Samochod nie jest wyeksplatowany i mam nadzieje,że jak elekryka zostanie postawiona na nogi to będzie wszystko ok :D

 

pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

..po dłuższym czasie autko nareszcie zostało doprowadzone do ładu.

 

Tak więc, jeśli chodzi o te drgania podczas jazdy była to wina pękniętego przegubu na łączeniu wału z dyfrem. Po wymianie przegubu w środku samochodu cichutko, aż miło:lol:

 

Natomiast jeśli chodzi o problemy z elektroniką to powodem był naderwany kabel na wiązce idącej do sterownika ABS. Niedziałający ABS blokował wszystko- tak mi powiedział spec od elektroniki.

 

Mam jeszcze jedno pytanie do Was, ponieważ to moja pierwsza przygoda z e60, czy po wrzuceniu biegu wstecznego ma być jakiś sygnał dzwiękowy czy nie? I czy, jeśli nie mam w przednim zdrerzaku jednego czujnika ( muszę kupić na dniach) to czy tylne pdc powinno działać czy nie. W moim przypadku nie działa- gdy wrzuce R to na idrive pojawia sie tylko rys. samochodu, ale nie wskazuje odległosci od przeszkody. Mam nadzieje, że po dołożeniu tego brakującego czujnika zadziała przód jak i tył :, a może się myle.

 

pzdr

Opublikowano
..po dłuższym czasie autko nareszcie zostało doprowadzone do ładu.

 

Tak więc, jeśli chodzi o te drgania podczas jazdy była to wina pękniętego przegubu na łączeniu wału z dyfrem. Po wymianie przegubu w środku samochodu cichutko, aż miło:lol:

 

Natomiast jeśli chodzi o problemy z elektroniką to powodem był naderwany kabel na wiązce idącej do sterownika ABS. Niedziałający ABS blokował wszystko- tak mi powiedział spec od elektroniki.

 

Mam jeszcze jedno pytanie do Was, ponieważ to moja pierwsza przygoda z e60, czy po wrzuceniu biegu wstecznego ma być jakiś sygnał dzwiękowy czy nie? I czy, jeśli nie mam w przednim zdrerzaku jednego czujnika ( muszę kupić na dniach) to czy tylne pdc powinno działać czy nie. W moim przypadku nie działa- gdy wrzuce R to na idrive pojawia sie tylko rys. samochodu, ale nie wskazuje odległosci od przeszkody. Mam nadzieje, że po dołożeniu tego brakującego czujnika zadziała przód jak i tył :, a może się myle.

 

pzdr

 

Po wrzuceniu biegu R nie ma żadnego sygnału.

PDC nie powinno działa ć bez czujnika.

 

Pozdrawiam i życzę mniej problemów i zadowolenia z zakupów.

 

PS poczytaj instrukcje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.