Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałem wymienić Xeneon adaptacyjny pre lci na Xenon adaptacyjny LCI.

Nie jest to kaprys i próba udawania poliftówki.

Po prostu lampy adaptacyjne pre lci sa fatalne. Już drugi komplet mi paruje i mam wieczne błędy od wilgoci.

Proszę o opis czy jest to możliwe i jakie elemeny potrzebował bym wymienić oprócz lamp.

Moje auto posiada całe wyposażenie lamp adaptacyjnych pre lci.

Tutaj link do modyfikacji ale oczywiście panowie nie podają szczegółów.

 

Pozdrawiam

Szymon

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Uderz do kolegi prmax on ci napisze ze szczegolami co i jak. Jak dla mnie na oko musisz zmienic frm, przejsciowke i dokupic modul ahl + kodowanie chyba ze masz frm2 to wtedy chyba przejdzie samo kodowanie! Na e90 post chlopaki kupuja tylko lampy troszke babrania z przejsciowkami i dziala.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Nie lepiej się zająć porządnie lampami ?

 

1 zobacz czy masz wszystkie zaczepy

2 zobacz czy klosz ma oryginalne klejenie do lampy ( czy nie byl druciarsko wymieniany)

3 jeśli dwa pierwsze punkty są ok, otwierasz lampę wsadzasz włączoną suszarkę na ok 1-1,5h a następnie też jakiś czas ogrzewasz klosz.

4 dajesz im z 30 min na odparowanie w suchym w miarę ciepłym miejscu

5 zamykasz szczelnie upewniając się że zapinki dobrze wskoczyły.

po takim zabiegu masz święty spokój i to jedyny sposób sprawdza się w każdym aucie.

 

Wymiana lamp nic nie zmieni jeśli były zawilgocone.

Opublikowano
Nie lepiej się zająć porządnie lampami ?

 

1 zobacz czy masz wszystkie zaczepy

2 zobacz czy klosz ma oryginalne klejenie do lampy ( czy nie byl druciarsko wymieniany)

3 jeśli dwa pierwsze punkty są ok, otwierasz lampę wsadzasz włączoną suszarkę na ok 1-1,5h a następnie też jakiś czas ogrzewasz klosz.

4 dajesz im z 30 min na odparowanie w suchym w miarę ciepłym miejscu

5 zamykasz szczelnie upewniając się że zapinki dobrze wskoczyły.

po takim zabiegu masz święty spokój i to jedyny sposób sprawdza się w każdym aucie.

 

Wymiana lamp nic nie zmieni jeśli były zawilgocone.

 

Widać że nie miałeś problemu z lampami pre lift adaptive przed liftem i parowaniem.

Dzięki za poradę ale jest ona kompletnie bezużyteczna ponieważ lampy mają wadę konstrukcyjną.

Jeśli masz info co potrzebuje żeby wymienić lampy na LCI to śmiało wklej.

 

Pozdrawiam

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Daj znać jak będziesz sprzedawał lampy ;) Powiem Ci tak zacznij od kupna lamp i przejściówki ( bo ponoć takie są) , podłącz i zobacz czy działą, jak tak to jesteś w domu, jak nie to zostanie Ci zakup FRM3 i kodowanie i to tyle. Moduł skrętu jest chyba w lampie ale nie jestem pewien dlatego wyżej napisałem że w razie co moduł ahl do dokupienia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.