Skocz do zawartości

Problem z Zawieszeniem EDC E38 750i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.... :wink:

Mam mały problem....

Posiadam E38 750i z 2000 roku z zawieszeniem EDC... Przy wolnych zjazdach lub podjazdach po kostce brukowej słychać stuki tak jakby w lewym przednim amortyzatorze... Na prostych odcinkach nic się nie dzieje... Na kostce brukowej stukanie znika od około 25-30 km/h Głos stukania Metaliczny... Byłem już na szarpakach i wszelkiego rodzaju warsztatach... Amortyzatory również sprawdzane... Zawieszenie i Amory O.k. Czy ktoś już miał z takim zjawiskiem do czynienia ???

Dziękuje...

Opublikowano
Źle Ci sprawdzili zawieszenie, przecież coś stuka. Jedź do innych fachowców, polecam zmianę amortyzatorów z EDC na zwykłe lub regeneracja, było o tym na forum.
pozdrawiam Bartek
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
sprawdz łożysko amortyzatora trzeba go demontować i spróbować nasmarować to starszy na jakiś czas ale jak będzie sie to powtarzać to będzie trzeba wymienić całe łożyskowanie
Opublikowano
Jeżeli stuki znikają po przełączeniu na SEDC, to problem jest w amortyzatorze. Sprawa znana i wielokrotnie dyskutowana na różnych forach. Wymiana to jakieś 2500 zł z szt. regeneracja 400-500. Dobrze regeneruje jakaś firma z Trójmiasta oraz firma Balux z Barczewa. Swoje regenerowałem w Baluxie i mam ciszę...
Opublikowano
Mi najpierw stukało bez sedc potem kiedy włączyłem sedc to przestawało stukać a w końcu stukało cały czas = wymiana amorów na ori sachs i stukanie ustąpiło :8)
Opublikowano
nie ma czegoś takiego jak włączone lub wyłączone edc elektric dampler control jest zawieszeniem całkawicie sterowanym przez elektronike zawieszenie to pracuje w 18 trybach zależnych od prędkości sposobu jazdy kierowcy przejście w tryb s edc to wymuszenie maxymalnych parametrów tego zawieszenia
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak się okazało po ponownym sprawdzeniu zawieszenia był uszkodzony przedni tylny wahacz od strony kierowcy...

Dziękuje za Pomoc... :wink:

  • 3 lata później...
Opublikowano
W moim 750 mam amory EDC i jak jadę po większych nierównościach ( chodzi mi o przód) to przód mi buja góra dół...jak nacisnę na kielich amor bardzo łatwo się obniża... z włączonym EDC też się ugina a chyba powinien być bardzo twardy? Amory zaliczyły zgon?...byłem na stacji diagnostycznej i wynik wykazał - lewy amor 58% a prawy 66% ....amory są suche...piszecie że padnięte amory mogą generować stuki podczas jazdy, u mnie właśnie jak jade ciągle słysze taki ciche dudnienie i nie ważne czy jade 20 km /h czy 120km/h i , nie ma też znaczenia czy jade po asfalcie czy kostce ...całe zawieszenie z przodu zrobione...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Wymieniłem całe zawieszenie z przodu....wszystkie elementy......amory wysłałem do regeneracji w firmie Balux.....po regeneracji amory działają znacznie lepiej jednak wciąż słysze stuki...mniej niż przed regeneracją ale bardzo mnie to irytuje...nie ważne czy jade 10 km/h czy 100/h jak są jakieś nierówności słyszę ciche stuki...są to raczej na pewno amory bo jak włącze utwardzanie cisza jak makiem zasiał....pytanie czy amory zostały źle zregenerowane czy już po prostu regeneracja im nie pomaga?...ewentualnie czy mogą te stuki generować łożyska ewentualnie poduchy amora?...są to jedyne części których nie wymieniałem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.