Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Walę prosto mostu - nie wiem jaki mam silnik. Gość od którego kupiłem auto pisał, że to jest 1,8 , w dowodzie jest 1,6. Mechanik mówi, że na kolektorze jest 1,8.

 

Gość od którego kupiłem nie odbiera telefonu od tygodnia. I teraz tak:

- ponieważ dane techniczne na tym forum są nieczytelne (same forbidden), to mam pytanie do Was kochani - czy możecie laikowi podpowiedzieć jak rozpoznać jaki mam silnik?

 

czy 1.8 też były na łańcuchu?

 

(znalazłem w szukajce, że raczej tak, ale chciałbym się upewnić)

 

Wielkie dzięki za pomoc.

 

Szerokości.

Opublikowano
Jest pasek, czyli wszystko wskazuje 1.8, prawda?
Opublikowano

Oto on:

 

http://i39.tinypic.com/8wwcqd.jpg

 

http://i39.tinypic.com/jrr4b9.jpg

 

http://i42.tinypic.com/mk3et.jpg

 

jeszcze raz dzięki za pomoc;)

Opublikowano (edytowane)

To jest 1.8 M40 na pasku. 115 KM

318i R4 1,8 l (1796 cm³), SOHC wtrysk, Moc 115(113) KM (85(83) kW) przy 5500 obr/min 168(162) N•m przy 3900(4250) obr/min

do 100Km/h 11,3(11,5) s VMax 198(196) km/h

Edytowane przez BIZON8000
tel. 514.99.46.99
Opublikowano

bardzo dziękuję;)

 

Orientujecie się jaki jest koszt wymiany rozrządu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od 200 do 300. (pasek, napinacz i dwie rolki) plus ew. koszt simeringów, uszczelki pod pokrywę. plus do oceny stan wałka, krzywek itp rzeczy.

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.