Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Może mi ktoś powiedzieć, czy sterownik skrzyni ma coś wspólnego ze sterownikiem silnika? W sensie, że jak ktoś wymienił skrzynię (z kompem skrzyni) a komp silnika został taki sam, to trzeba właśnie komp silnika wymienić? Proszę o wypowiedź specjalistów.
Opublikowano

W moim Tds siedzi sterownik o numerach:

 

0 260 002 285

1 422 388 GS7.21

004157C7000

GC7X18950102

to są wszystkie numery z mojego sterownika ASB.

Opublikowano
W moim Tds siedzi sterownik o numerach:

 

0 260 002 285

1 422 388 GS7.21

004157C7000

GC7X18950102

to są wszystkie numery z mojego sterownika ASB.

Dzięki, a jaką masz skrzynię? Ja mam 5HP18

Opublikowano
Może mi ktoś powiedzieć, czy sterownik skrzyni ma coś wspólnego ze sterownikiem silnika? W sensie, że jak ktoś wymienił skrzynię (z kompem skrzyni) a komp silnika został taki sam, to trzeba właśnie komp silnika wymienić? Proszę o wypowiedź specjalistów.

Komp silnika oczywiście się komunikuje z kompem skrzyni,ale nie ma potrzeby wymiany.Nie lepiej będzie ci podjechać na komputer żeby wybadać błędy kompa skrzyni?? To kosztuje parę złotych,ale nie wiesz przecież dlaczego pracuje w trybie awaryjnym.Może zdechła wiązka,może któryś z solenoidów zdechły,może zdechłe złącze,automat to skomplikowane urządzenie.

Tutaj pogrzeb,jest sporo danych: http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/741en/index.htm

Opublikowano

Komp silnika oczywiście się komunikuje z kompem skrzyni,ale nie ma potrzeby wymiany.Nie lepiej będzie ci podjechać na komputer żeby wybadać błędy kompa skrzyni?? To kosztuje parę złotych,ale nie wiesz przecież dlaczego pracuje w trybie awaryjnym.Może zdechła wiązka,może któryś z solenoidów zdechły,może zdechłe złącze,automat to skomplikowane urządzenie.

Tutaj pogrzeb,jest sporo danych: http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/741en/index.htm

 

Byłem na komputerze. To jedyny błąd jaki był to motronic, albo mechatronic coś takiego. W ogóle jak zapalę auto to przycisk S,E,Zima nie działa, ale podświetlony jest. Daje na D i jadę. 1,2,3 i tak zostaje. Nawet gdy odpiąłem komp skrzyni to auto tak samo chodziło.

Opublikowano

Jeszcze jedno - amatorskie komputery często w ogóle nie widzą komputera skrzyni,nie wiem na czym to polega ale miałem taki przypadek.Dopiero wizyta w ASO zaowocowała komunikacją ze sterownikiem automatu.

 

Podświetlanie przycisków to całkiem osobny obwód.

Opublikowano

Zadajesz pytanie:

To może tak, jakiego sterownika szukać do skrzyni 5hp18? Jakie oznaczenie / numery?

a gdy Ci odpisałem to pytasz :

Dzięki, a jaką masz skrzynię? Ja mam 5HP18

 

ale jeżeli czegoś nie zrozumiałeś to odpowiem, moja skrzynia to 5hp18.

Opublikowano
Założyłem dziś zegar z kostką jak powinien być. Uruchomiłem auto i tryby były wyświetlane. Ustawiłem sport i jadę, po ok 20sek wszedł w tryb awaryjny (Getribeprogram+). Zgasiłem auto, zapaliłem, i jadę na E. I też wszedł w tryb awaryjny. Podmieniłem komp skrzyni no i to samo się działo. Nie mam sił, nie wiem gdzie usterki szukać. Choć dziwi mnie jedno, że była uszkodzona wiązka tylnej klapy. Jak skręciłem kolorami przewody i zapaliłem światła to od razu zapaliły się przeciwmgielne tylne. Gdy uruchamiam silnik przy otwartych drzwiach to jest dyskoteka w aucie. Gaśnie światło, zapala, mruga i za chwile już normalnie świeci.
Opublikowano
W poniedziałek jadę do Wojkowic na przetrzepanie auta i ustaleniu usterki. Jestem ciekaw, czy to będzie błachostka, czy coś grubego. Napiszę jak będzie mi wiadomo.
Opublikowano
No i jestem załamany. Do wymiany zębatka w skrzyni (słoneczko). Koszt całości od 2.100zł do 2.400zł. Wsadzam manuala za 1.200zł u znajomego. Dziękuję dobranoc :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.