Skocz do zawartości

norton91

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330CD 2003

Osiągnięcia norton91

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ta niesprawna pompa przelewowa moze byc tez przyczyna szalejacego licznika zasiegu kilometrow ???
  2. Moim zdaniem ten drugi "kadex" powinien byc wlasnie cichszy bo ma wieksza puszke ale moze sie myle...
  3. Szacun, mam ten sam problem z zawieszeniem dyfra, ale jak zobaczyłem jakie jest dojście to odpuściłem i po wypłacie cały tylni wózek na dół i będę wszystko po kolei wymieniał, nie myślałeś żeby założyć poliuretan ???
  4. Wymieniłeś zawieszenie dyfra bez opuszczania wózka ???
  5. Tak sie podpytuje, bo znajomy miał je w Ibizie tdi ~240 km i mówił ze straszny kibel, praktycznie nie chciały kleic , z kolei brat w Astrze v6 ~270km miał model 595 RSR no i te to juz super starty robiły, patrząc na powierzchnie styku opony z podłożem na + dla RSR i właśnie mam dylemat które wybrać na sezon letni :D
  6. No ja mam wywalony kat, i myślałem nad przelotem, ale ostatnio jeżdzę trochę w trasy i mysle, ze moze to być uciążliwe dla uszu :D dlatego przelot raczej odpada, jednak myślałem jeszcze nad zamiana ostatniego seryjnego na jakiś przelotowy żeby delikatnie zmienić dźwięk, a ostatni chyba by sie do tego nadawał :8)
  7. Temat ogarnięty, Tzn. Wskaźnik poziomu paliwa wali w ch*ja i zawyżał poziom paliwa :D
  8. A środkowe tłumiki zostały ??? czy tez aut :D
  9. Jak sie spisuja te opony z tylu ?? Jest na nich wogole jakas trakcja ??? Słyszałem o nich nie ciekawe opinie... dokładnie o tym modelu Federali
  10. Witam, od poczatku: Wsiadłem do samochodu, przekrecam kluczyk wszystko jak zawsze i nic, kreci i nie odpala, cofnalem stacyjke, odpalam jeszcze raz i odpalila bez problemu, wiec jade, przejechalem jakies 15 km(bez jakiegos tam pałowania bo zimny itd) i bum cisza, zgasła i zapaliła sie kontrolka od świec żarowych. Zjechałem na pobocze, kreci i nic. Rozrusznik dziala, wszystkie kontrolki gasna, ale nie odpala. Po podłaczeniu kompa bład: monitorowanie cisnienia paliwa na listwie paliwowej. Zapewne bedzie to ktorys z czujnikow na listwie, pompie lub pompa progowa, tylko co???? Ktos spotkał sie z podobnym problemem???? Silnik 3,0 diesel 204km
  11. Dokładnie, daj tarcze do obicia kevlarem. Robią to w Warszawie.
  12. Aż tak zle to go nie traktuje :cool2: bez przedady :D Nieraz jak mnie coś najdzie, albo sie przesiądę z zamulonej służbówki, to muszę trochę odreagować :mrgreen:
  13. Auta używam raczej weekendowo, z cudów oprócz regeneracji wtrysków to narazie nic nie wyskoczyło . Spalanie po wymianie felg z 17 na 18 wzrosło o ok 0,5-1,0 litra na 100, aktualnie na kompie pokazuje ok 7,5-8,0 litrów przy naprawdę dynamicznej jeździe :D Wyciąłem katalizator, zmieniłem intercooler na większy i jeszcze muszę udać sie na strojenie, ale jak narazie odwlekam juz gościa 2 tydzień z braku czasu :D Ogólnie bardzo jedtem z auta zadowolony, bo weekendy dla niego są bardzo ciężkie i nic złego z autem sie nie dzieje :D Aaa zapomnialem ze podczas kręcenia bączków na 2 biegu, współpracy odmówił dyfer, tzn sie stała szpera zrobiła :norty:
  14. Jestem jak najbardziej za :cool2:
  15. Mam kody spisane z wtryskiwaczy, wszystkie po kolei :) odezwe sie jutro :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.