
benoos
Zarejestrowani-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
inne
Osiągnięcia benoos
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
To ja też poproszę L197350, dziękuję :)
-
Mam X6 35i 306KM N54 2009 wersja europejska od trzech lat, kupiony z przebiegiem 94tys. km, teraz 115tys. km, także przebiegi robię Nią podobne do Twoich. Mam też inne auto do zadań specjalnych typu wyskoczenie na zakupy ;) Ja wcześniej się naczytałem o tym silniku i tylko taki chciałem. Oszczędny, dynamiczny, przy odpowiedniej eksploatacji bezawaryjny. Amerykańce mają problemy z VANOSami, ale to głównie przez ich gorsze paliwo i wymianę oleju co 30tys. Choć czytałem, że często wystarczy ich przeczyszczenie, zamiast wymiany. Olej wymieniamy co 10tys lub po roku, nie katujemy na zimnym (po to masz temp. oleju zamiast spalania chwilowego) i nie powinno być żadnych problemów z silnikiem. Jeśli masz benzynę, to wiesz, że po 100tys km staje elektryczna pompa wody. Moja stanęła bodajże przy 107tys bez żadnych oznak zużycia. Wymieniamy tylko na nową, oryginalną i mamy spokój na następne 100tys km. Wczoraj wróciłem z gór, 640km, w tym 3 dojazdy po 20km na czeskie stoki, co na pewno podniosło spalanie. Zimny silnik i krótkie dystanse po górach. Spalanie po sprawdzeniu na stacji wyszło 11,3. Na zimowych 255/50/19. Próbowałem się też na trasie z G30 540d=nie ta liga :oops: i X5 E70 35d=X6 górą :) Jakbyś miał więcej pytań to pisz na PW o numer telefonu, pogadamy
-
Ispi Next instalacja Ista D i P
benoos odpowiedział(a) na Din76 temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Witam, mam prośbę do kogoś z działającą ISTA-P 3.59. (lub nowszą) na Windowsie 7. Najlepiej jakby miał też INPA i E-Sys Potrzebuje przywrócić zmienne środowisko. Myślę, że same PATH mi wystarczą. To co udało mi się ustalić dla Win7 to: path C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\Windows\System32\Wbem;C:\EDIABAS\BIN Proszę o pomoc i wklejenie swoich PATH, tutaj albo na priv. Pozdrawiam -
U mnie coraz częściej stoi teraz na dworze. Dzisiaj ruszałem o 5 rano od dziewczyny spod bloku, -1,5 na dworze. Po odpaleniu nie trzęsie mocniej, co prawda chodzi trochę głośniej na zimnym, ale nie wyrzuca błędów. Szyby były zmarznięte, więc odpaliłem, wrzuciłem ogrzewanie przedniej i tylnej szyby, powoli się toczyłem osiedlową ścieżką, praktycznie po 500m już mogłem zetrzeć wycieraczkami. Jak jest wszystko zmarznięte, to oczywiste, że nie pałuje się auta, tylko jedzie delikatnie. Masz wskaźnik temp oleju po to, żeby to kontrolować, jak wejdzie na 80 to możesz "dawać", to powinno zapewnić Ci brak kłopotów z turbo. Ja nigdy ich nie miałem, ale auto mam od roku. Jedyne co, to muskając gaz na zmarzniętym aucie, to automat jest "ociężały", ale to normalne, tam olej też musi się rozgrzać. Miałem dużo auto z automatami i każde tak reagowało na mróz. Przy naszym przebiegu można by pomyśleć o zmianie oleju w skrzyni biegów, mimo że BMW nie przewiduje. Mnie niestety drażni, że na wspomnianym parkingu pod blokiem i innych tego typu, mam coraz bardziej obite drzwi kierowcy od innych aut, X6 jest takie szerokie, że nieraz nie da się stanąć w tych miejscach żeby wyjść z auta i pozwolić komuś obok wejść. Dlatego też jest przeznaczone do sprzedaży, będzie coś "węższego", pewnie 535i :wink:
-
Cześć, chyba mamy podobne auta :8) choć mój nie przejawia takich błędów. Jeśli chodzi o start na zimnym, to normalne, że startuje na wyższych obrotach, po czym spadają. Dzisiaj przy +2 stopnie akurat patrzyłem na licznik, startuje na jakieś 1200 i po kilkunastu sekundach wyrównuje na jakieś 700rpm. Nie zauważyłem nigdy żeby podnosił obroty po odpaleniu. Nie wiem czy można nazwać to trzęsieniem, ale mrowienie występuje. Raczej odczuwalne w stopach przy pedałach, niż pod tyłkiem na fotelu. Ten typ tak ma. Nic w środku przy tym nie drży oczywiście, ledwo wyczuwalne. Obroty nie falują. Jak szukałem o bolączkach 35i to często była mowa o VANOSach, może zacznij od tego. Objawami są właśnie "trudne" wolne obroty, tak jakby przerywał lub wypadał zapłon. Chociaż zazwyczaj zgłaszają błąd. Możesz je samemu przeczyścić lub wymienić, ja nie próbowałem, ale podsyłam DIY: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=486201 Jaki masz przebieg?
-
BMW X6 WBAFG01050L335089
benoos odpowiedział(a) na robert0707 temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Wydaje mi się, że jeśli ma CCC, gdzie nie było jeszcze fabrycznego języka polskiego, to może być wersja językowa np. niemiecki, ale literatura powinna być polska. Czy polskich instrukcji też kiedyś nie było? :? -
Rivasi :cool2: Najgorsze jest to, że Twoich wypowiedzi ogólnych, typu: "do diesla ten, do benzyny ten", nie znajduje wyszukiwarka gdy ktoś szuka np. jaki olej do N54. Jeśli nie będzie się chciało poczytać kilkudziesięciu stron, to będą ciągle powtarzane te same pytania. Myślę, że warto by było dopisać słowa kluczowe np. oznaczenia silników, do takich ogólnych odpowiedzi, które w zasadzie wyjaśniają wszystko. :cool2:
-
Rivasi, jaki w końcu olej do uturbionych benzyn? np. mojej E71 35i :) przewertowałem wiele stron tego tematu i odnajduję kolejno: przez Rivasi » 07 Maj 2014 02:28 Olej powinien byc dostosowany do silnika i to specyficznie do danego silnika. 5. Jezeli silnik jest benzyniakiem to chrzanimy norme LL04, wlewamy Mobil 1 0W40 New life, Amsoil 5W40 full saps lub Redline 0W30. Katalizator przetrwa srednio 160000 zamiast 200000 km ale nasz silnik bedzie dalej zyl jeszcze dlugo i szczesliwie. przez Rivasi » 07 Paź 2014 17:14 Do benzyn bez turbo kupuj LL01 5W30, 0W30, 0W40 lub 5W40,roznica oprocz w zime nie duza i raczej nie castrol Do benzyn z turbo i dizli kupuj LL04 (najlepiej low saps) 5W30, 0W30, 0W40 lub 5W40 (wyjatek to silnik N20 gdzie masz norme LL14FE 0W20 i nie masz wyboru bo jest tylko Fuchs na rynku dostepny), roznica oprocz w zime nie duza i raczej nie castrol Rob plukanke miedzy zmianami oleju i wymieniaj oleju co 10 tys max czym czesciej tym lepiej, olej jest tanszy od metalu. przez Rivasi » 12 Lis 2014 11:05 DO 335i, Mobil 1 0W40...
-
Nie ukrywam, że trochę liczę na to, że skoro auto przypłynęło w 2010 do PL jako dwulatek, to ktoś tego w szopie nie naprawiał. Może się okazać, że jednak na handel i będzie tragedia, ale to po 4 latach w PL już w ogóle powinno być widoczne. Jedyna nadzieja w tym, że właściciel wcale tego auta nie chce sprzedać. Mam 150km to się przejadę, co mi szkodzi :wink:
-
Do Włocławka <200km w jedną, do serwisu w Markach gdzie teraz niby stoi <300km. Pojadę zobaczyć co tam faktycznie jest. W weekendy mam dostępny profesjonalny miernik, ale czas dopiero będę miał w następny weekend. Chyba, że jest ktoś z Włocławka, kto ma ochotę zobaczyć i się przejechać 535i, to chętnie posłucham opinii :norty: Z ciekawości zadzwoniłem do BMW Rawski, gdzie auto obecnie stoi. Rozmowa z Panią nie była zbytnio konstruktywna, wyglądała w skrócie tak: ja - Dzień dobry, blablabla BMW 535i p - tak, jest coś takiego u nas ja - wiem, że auto z USA, co było w nim naprawiane? p - błotnik ... tylny ja - który? p - hmm ... prawy (brzmiało jakby strzelała :lol: ) ja - i nic po za tym? p - nie ja - co z gwarancją? p - na auta z USA nie ma gwarancji Odpowiedzi Pani nie skracałem, dokładnie tak brzmiały :o Chyba jednak dam sobie spokój z szukaniem auta w Polsce :x
-
Wszystko rozumiem, ale to mam przyjąć, że nie ma szans kupić delikatnie pukniętego samochodu z USA? Nie ma szans, że to uderzenie z lewej, to była szkoda parkingowa? Naprawdę nikt nie sprowadza z USA aut dla siebie? Zdaje sobie sprawę, że to brzmi naiwnie, ale nie znam rynku USA, więc chyba dobrze, że tutaj pytam, a nie pakuję się na wariata na minę :cool2: