Skocz do zawartości

pawelorzechowski

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kąty Wrocławskie

Osiągnięcia pawelorzechowski

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na 99% to sonda, przerabiałem już to w swoim 1,8is. Najpierw zaczął palić 15L/100KM później z tłumika olej leciał:) po wymianie sondy wszystko wróciło do normy.
  2. pawelorzechowski

    Gumy zawieszenia

    na przod tak jak kolega napisal ale odrazu lepiej wymienic końcówki + drążki kierownicze, na tył troszkę więcej wydasz bo pewnie okolo 400-500zł zależy jakiej firmy części kupisz a lepiej nie oszczędzać bo jak kupisz jakiś badziew to za jakiś czas będziesz musial znowu wszystko wymieniac:)
  3. Mi też czasami pokazuje się ten osad ale to tylko wtedy jak jezdze do pracy czyli 3km :P Jeśli nie zmieniałeś oleju po zakupie auta to zrób to i zobacz wtedy czy np. po przejechaniu 100km i zostawieniu auta na noc znowu będziesz mieć osad na korku. Jeśli jest go naprawde niewiele to nie masz co się martwić. Miałem taką samą sytuacje w poprzednim silniku 1,8i i obecnie w 1,8is jest dokladnie tak samo
  4. a ja uważam że lepiej się pomęczyć i założyć samemu:P W sumie troche roboty jest ale mi się udało wszystko zrobić bez ściągania wahacza. Poliuretanowe tuleje napewno będę trwalsze ale podobno co jakiś czas trzeba je smarować bo potrafią piszczeć. Ja jeszcze nie zauważyłem tego zjawiska:)
  5. Zobacz na tą fotkę:) Tak wygladają założone tuleje POWERFLEX-a. W sumie kupiłem w atrakcyjnej cenie 70zł komplet. No ale z tego co wiem ogólnie są o wiele droższe ale naprawde warto. http://img150.imageshack.us/img150/815/dsc00205jy8.jpg
  6. Pełne napewno lepiej będą się spisywać. Ja mam założone pełne ale z otworem na środku. Poliuretanowe POWERFLEX-a i auto prowadzi się o niebo lepiej:D
  7. Już sam odpowiedziałem sobie na to pytanie:P
  8. Witam miłośników marki BMW:) Mam takie pytanie odnośnie rozrządu w silniku M42 318is. Czy jest on taki sam jak w silniku M44? Potrzebuje kupić kompletny rozrząd i nie wiem wlasnie czy w M44 jest taki sam. Z góry dziękuje za pomoc:)
  9. do ISa w takiej cenie nigdzie nie ma:P nie jest to moje pierwsze BMW wiec wiem ze sama rozporka nic mi nie da. Mam sportowe gwintowane zawieszenie i chcialbym jeszcze bardziej usztywnic auto:P Niestety IS tak jak kolega wyzej napisal rozporka musi ciagnac sie przy samym podszybiu aby nie haczyla o silnik:P
  10. heh widze ze nikt nie potrafi pomóc:)
  11. Witam wszystkich:) Mam takie pytanie, czy wie ktoś gdzie można za rozsądną cene kupić rozpórkę kielichów do IS-a? Szukałem już wszędzie i znalazłem chyba tylko dwie oferty za 450zł i 670zł:/ Moze ktos ma dojscie i moze taniej zalatwic:) Z góry dziękuje. Pozdrawiam
  12. Raczej nie bedzie to dzialalo. Też jakiś czas temu wymieniałem przepływomierz w 1,8i po wystrzale gazu klapa cała wyleciała:P I zakupiłem o identycznym numerze za 80zł. Wydaje mi się że nie może mieć za dużego przekroju bo będzie dostawać więcej powietrza niż powinien. Pozdrawiam
  13. Miałem dokładnie taki sam problem. Poczytaj tutaj co Cie czeka: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=24580&highlight=popychacze+obroty+m40 To na 99% będzie ten problem.
  14. właśnie chodzi o to żeby znaleźć dobry silnik:P Kupisz jakies badziewie i heh remont i tak zrobic bedzie trzeba i tak:) Mi sie udało dostać w dobrej cenie te części. Zrobiłem remont i teraz sprzedaje jedno BMW bo doplacilem moze do wymiany auta moze z 3 tys:) Wydaje mi sie ze lepszym interesem bedzie zmienic samochod niz kąbinować z silnikiem:)
  15. Czy ktoś mógłby mi pomóc i wstawić jakąś fotke która to tuleja jest tam gdzie wahacz wchodzi w próg. Nie chce kupic niepotrzebnie innej:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.