Witam, mam mały problem a mianowicie, w piątek podczas odpalania usłyszałem tylko głośny strzał i zaśmierdziało gazem, jest to moje pierwsze auto z gazem i nie wiedziałem co sie stało. Od mechanika dowiedziałem się że wybuchł mi gaz, po otwarciu klapy miałem urwaną z kolektora całą tą rure na której znajduje się filtr powietrza, blos itp. i z tyłu kolektora urwała się taka mała rureczka która wchodzi pod kolektor do silniczka krokowego. Wszystko na nowo pozakładałem ale mam dylemat bo z silniczka krokowego wystaje rurka gumowa, a po wystrzale na ulicy leżał taka przejściówka jak na zdjęciu element 12 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=13_0390&hg=13&fg=15 po włożeniu ona nigdzie nie wchodzi dalej ponieważ połączona z przepustnicą osłona gumowa (element 4 w tym samym linku) to zwykła guma bez żadnego wejścia na tą rurke. Nie potrafie powiedzieć gdzie to wcześniej było ale napewno tak nie wystawała spod kolektora. Samochód jedynie da się odpalić ale po próbie dodania gazu odrazu gaśnie. Da sie nim jechać utrzymując wysokie obroty ale po wrzuceniu 3 już gaśnie nawet na wysokich. A z tej rureczki wydobywa się taki dziwny dzwięk zasysanego powietrza. Mechanik sprawdzał nie ma żadnych dziór w układzie dolotowym ale on sam nie wie gdzie to powinno wchodzisz że to niby( zrobione po swojemu). Silnik to m43 instalacja BRC. Prosze o pomoc i przepraszam za błędy:)