Witam, posiadam BMW e46 330CI Coupe rok prod 2001, mam taki problem moze opisze to od samego poczatku: gdy tylko kupiłem samochód wyskakiwał błąd Sondy Lambdy i czujnik spalania stukowego, po zaprowadzeniu auta do mechanika okazało się, że była przepalona wiązka od jednej z Sond po wymianie wiązki, błędy Sondy Lambdy i czujnika spalania stukowego zniknęły, ale pojawiły się nowe: Przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów, przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa Cylinder 1,2,3. Bledy te objawialy sie strasznie nie rowna praca silnika tak jakby chodzil na polowe garow. Okazało się że przyczyną tych błędów był przepalony jeden PIN w gniazdzie komputera (uszkodził się on od przepalonej wiązki przy sondzie). Po obejrzeniu sterownika komputera nie zauwazylismy innych uszkodzeń, wiec mechanik polaczyl oba konce pinu - samochod zaczal pracowac normalnie na wszystkie gary. Po paru dniach znowu zapalil sie check a takie byly nowe bledy: 1. zbyt uboga wartosc dawki paliwa blok cylinder 1 , 2. obwod czujnika spalania stukowego nr 2 blok cyl 2 niska wartosc, 3. zbyt uboga wartosc korekcji dawki paliwa blok cyl 2, Dodam ze check czasami sam zgasnie na pare dni i pozniej znowu sam sie zapali, a gasnie i sie zapala tylko na wolnych obrotach. Czasami wyskakuja tylko dwa pierwsze bledy a czasami wszystkie 3. Raz przy malej ilosci paliwa w zbiorniku dodatkowo wyskoczyl jeszcze "wykryte wypadanie zapłonu przy bardzo malej ilosci paliwa w zbiorniku". Objawami tego cyrku sa okresowe spadki mocy i nie rowna praca silnika na zimnym (przyczyna tego ostatniego najprawdopodobniej sa cewki zaplonowe ktore juz zamowilem). Ostatnio wymienilem w samochodzie dodatkowo, filtr paliwa, swiece i dwie pierwsze sondy wszystko na oryginalne BMW. Jezdzilem po wszystkich mechanikach w moim miescie i zaden nie moze dojsc co jest z moim autem dlatego bardzo prosze jezeli ktos z was potrafi mi w jakis sposob pomoc to blagam was odezwijcie sie bo juz nie mam sil do tego samochodu. Z gory dziekuje