Skocz do zawartości

andrease46

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia andrease46

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Klapki zostały usunięte wraz z ośkami..zostały tylko te elementy, w których była osadzona oś ( czyli można powiedzieć że teraz pełnią rolę zaślepek) więc rozumiem, że w tej sytuacji mogę być spokojny?
  2. Witam wszystkich forumowiczów, włączając w dyskusję na temat klapek zawirowań w kolektorze ssącym chciałbym zadać jedno nurtujące mnie pytanie. Otóż w dniu dzisiejszym mechanik usunął wspomniane klapki z kolektora ssącego poprzez wyłamanie ich kombinerkami natomiast nie zastosował zaślepek ponieważ gruszka i cięgno sterujące zostało na swoim miejscu połączone z częściami sterującymi klapkami, które przecież pełnią również uszczelnienia. W takim stanie bez klapek auto zostało złożone i wszystko pracuje poprawnie chociaż dopiero minął jeden dzień. W związku z powyższym bardzo proszę dokładne sprecyzowanie odpowiedzi na moje pytanie czy jest konieczność usuwanie gruszki z cięgnem sterującym i dodatkowo zastosowanie zaślepek czy tez może byś tak jak zostało to wykonane w moim przypadku? pzdr. Temat dotyczy BMW E46 320 d 2004
  3. w takim razie przejadę się do tego warsztatu z reklamacją.. dzięki za pomoc.
  4. ale miesiąc temu był wymieniony dwumas i łożysko oporowe... czy takie objawy są możliwe po wymianie tycz części? a może mechanik źle coś źle złożył?
  5. Po diagnozie potwierdziło się, że dwumas i łożysko było zużyte. Po wymianie problem ustąpił.
  6. andrease46

    szarpanie przy ruszaniu

    Witam, zauważyłem że w moim E46 320d po dłuższym postoju pojawia się szarpanie przy ruszaniu z pierwszego biegu. Nadmieniam, że po krótkim użytkowaniu ten objaw ustępuje i pojawia się znowu po kilkudniowym postoju.
  7. po dwóch dniach wszystkie kontrolki i wskaźniki zegarów zaczęły działać bez żadnej ingerencji i naprawy u elektryka. oprócz klaksonu i radia fabrycznego. W związku z tą sytuacją można wskazywać że przewód masowy nie łączy..(tylko nie wiadomo w którym miejscu szukać..?) Proszę o informację co może być przyczyną i dlaczego wszystko zaczęło działać oprócz klaksonu i radia?
  8. ze znalezieniem bezpieczników raczej nie będę miał problemów :) problem będzie jak się okaże że bezpieczniki są dobre..
  9. to jest problem bo nie wiadomo od którego miejsca zacząć..?
  10. witam, po diagnozie u mechanika okazało się że dwumas i łożysko oporowe poważnie były zużyte. Po wymianie tych części problem zniknął. pozdrawiam
  11. a dokładniej co to oznacza "linia k"?
  12. witam, Problem dotyczy E46 320d 2004r. Po włączeniu zapłonu żadna z kontrolek nie świeci, prócz ABS. Ponadto żaden ze wskaźników komputera,paliwa, obrotów silnika i radio nie działa. Problem ten się pojawił bez żadnych wcześniejszych objawów.. Pomimo tego silnik da się normalnie uruchomić i jechać. Proszę o pomoc.
  13. postaram się zorientować czy można dostać samo łożysko.. mam nadzieję że to nie dwumas bo na 176 tyś przebiegu to chyba zdecydowanie za wcześnie..?
  14. to jest schemat sprzęgła do mojego E46. W opisie części nie ma łożyska oporowego..? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=21_0233&hg=21&fg=05
  15. proszę o namiary na dobry warsztat w okolicach Raszyna w celu diagnozy tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.