Witam kolegów. Mam is M42 który zagazowałem 1,5 roku temu. Instalacja Stag 300 (pozostałych podzespołów nie pamiętam) Przejechałem jakieś 80tyś na LPG i nie miałem żadnych problemów.(regularnie wymieniam filtry) Od niedawna zaczął mi przełączać na LPG przy coraz mniejszych prędkościach lub przyspieszaniu. Teraz każde wyprzedzanie kończy się jazdą na benzynie. Byłem u gazownika co mi zakładali gaz i stwierdzili, że pada reduktor(parownik) i trochę poregulowali przy parowniku i się poprawiło ale na nie długo. Chodzi bodajże o małe ciśnienie gazu. Nie mam ochoty płacić za każdą wizytę i 3 minuty regulacji i płacić 50PLN , a to i tek na długo się nie zda. Za wymianę parownika chcą 350zł, (gwarancja nie obejmuję bo nie mam wpisanych wszystkich przeglądów) a z filtrami skasują mnie 450 zł. - to trochę dużo. Moje pytanie: na czym polega zużywanie się reduktora(parownika), że nie wyrabia i obniża ciśnienie gazu? Czy da radę samemu go rozebrać, może pomogło by przeczyszczenie. A może jest jakaś inna przyczyna. Proszę o jakieś sugestie