Skocz do zawartości

szpaler

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318 is coupe 1994
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia szpaler

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. W zaszłym roku moim is z 94 na sekwencji, wtedy 280 tyś byłem właśnie w Paryżu, podrodze trochę w Belgii i podróż bez niespodzianek. Byłem tam dwa tygodnie codziennie latełem po okolicy i bunia dała radę. Także zabieraj kobite i w drogę
  2. szpaler

    316i brak ładowania ?

    Miałem to samo a u mnie winne okazały się szczotki, które się skończyły. U Ciebie obstawiam to samo
  3. szpaler

    Padło ogrzewanie

    Miałem to samo.W zeszłą zime pojechałem w trase i cała drogę się grzałem, było wszystko ok. Następnego dnia wsiadam i ruszam z powrotem a całą drogę zimne powietrze. Okazało się że przyczyną był niski stan płynu chłodniczego spowodowany nieszczelnością chłodnicy. Obstawiam, że masz gdzieś wyciek, a jak będzie mało płynu, będzie zimno :norty:
  4. Nie jest to sygnał o nie wyłączeniu świateł, radio chyba też nie bo mam oryginalnego kaseciaka BMW i na wyłączonym radiu też to jest. Dodam jeszcze, że nie świeci mi się żadna kontrolka ostrzegawcza
  5. Witam Koledzy powiedzcie co to może być.Jakieś pół roku temu nagle po zgaszeniu i wyłączeniu zapłonu po 2-3 sekundach pojawia się jakiś ostrzegawczy sygnał. Trwa to do tej pory.Jest to 9 piknięć pik..pik..pik....pik..pik..pik....pik..pik..pik. Bardzo mię to zaczęło już irytować. Nie chodzi tu o ostrzeganie o niskiej temp < 3C, ale piknięcia wydaje chyba ten sam dzwonek. Możę ktoś się już z czymś takim zetknął. Proszeę o pomoc i dziękuję _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  6. Kolego Pakulson dużo cię kosztowała ta uszczelka i jej wymiana?
  7. No chyba bym wolał chociażby z Alle.... cały nowy reduktor ale nie wiem jaką firmę polecacie i jak dobrać? Jeszcze jedno czy gdybym sam wymienił to muszę podpinać się pod kompa od gazu?
  8. Witam kolegów. Mam is M42 który zagazowałem 1,5 roku temu. Instalacja Stag 300 (pozostałych podzespołów nie pamiętam) Przejechałem jakieś 80tyś na LPG i nie miałem żadnych problemów.(regularnie wymieniam filtry) Od niedawna zaczął mi przełączać na LPG przy coraz mniejszych prędkościach lub przyspieszaniu. Teraz każde wyprzedzanie kończy się jazdą na benzynie. Byłem u gazownika co mi zakładali gaz i stwierdzili, że pada reduktor(parownik) i trochę poregulowali przy parowniku i się poprawiło ale na nie długo. Chodzi bodajże o małe ciśnienie gazu. Nie mam ochoty płacić za każdą wizytę i 3 minuty regulacji i płacić 50PLN , a to i tek na długo się nie zda. Za wymianę parownika chcą 350zł, (gwarancja nie obejmuję bo nie mam wpisanych wszystkich przeglądów) a z filtrami skasują mnie 450 zł. - to trochę dużo. Moje pytanie: na czym polega zużywanie się reduktora(parownika), że nie wyrabia i obniża ciśnienie gazu? Czy da radę samemu go rozebrać, może pomogło by przeczyszczenie. A może jest jakaś inna przyczyna. Proszę o jakieś sugestie
  9. szpaler

    316 Skaczące obroty

    Jest to pewne pod warunkiem, że faktycznie ma nieszczelny dolot za przepływką.
  10. Ja wymieniłem profilaktycznie po 90 tyś od założenia gazu i nie były jakieś zajechane, a wcześniej niemiec na nich simigał pewnie też pare tysięcy.
  11. To jak w końcu?
  12. Zapomiałeś dodać link a ja nie mogę nic w necie na ten temat znaleźć :cry:
  13. To znaczy, że jeśli chodzi o odmę to wymienić na oryginał? Gdzie jest czujnik położenia przepustnicy? Gdzieś koło krokowca na obrazku?
  14. Podepnę się pod temat bo mam dokładnie to samo. Byłem na kompie i nic szczególnego nie pokazało. Machanik stwierdził, że to przepływomierz. Wymieniłem i trochę lepiej ale dalej to samo. Najgorsze jest to, ze czasem autko chodzi tak jak powinno i trudno jest szukać przyczyny. Osobiście podejrzewam sonde ale nie wiem jak ją sprawdzić by się upewnić..
  15. szpaler

    Przewody zapłonowe

    Witam. Mam 1.8 is M42 i od paru dni zaczął nierówno pracować silnik przeważnie na wolnych obrotach tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. W czasie jazdy gdy przyspieszam jest ok ale jak przyhamuje lub jadę na niskich obrotach i chce przyspieszyć to silnik nie ma mocy i dopiero jak ma odpowiednie obroty dostaje kopa i normalnie przyspiesza ale jak ujmę gazu to się sytuacja powtarza. Mam sekwencję ale na benzynie to samo. Proszę o jakieś sugestie co jest..? Podejrzewam przewody wysokiego napięcia i w związku z tym mama pytanie: Jak sprawdzić który przewód jest dobry lub nie? Wiem, że najlepiej wymienić wszystkie ale hamuję mnie cena - w katalogu Inter Carsu cena 500-550 zł a to trochę za dużo... Zastanawia mnie czemu do 316,318i (podobne silniki) koszt przewodów około to około 150 zł. Na Allegro też duże różnice. Czy przewody od M43 będą pasować do is-a?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.