Skocz do zawartości

jacjacek

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 N46B20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacjacek

  1. Problem rozwiązany. Jedynie dzięki koledze z forum kkx5, jeszcze raz wielkie dzięki. Za radą rozebrałem valvetronic i znalazłem zsuniętą sprężynę na 3cim cylindrze ( za mało trytytek przy demontażu lub brak przyrządu dlatego spadła). Nie dociskała krzywki posredniej. Także jeśli ktoś ma podobny problem warto to skontrolować Jeśli już wiadomo było gdzie patrzeć to sprawa była dość łatwa i przyjemna
  2. Dziękuje za info. W takim razie nie zostaje mi nic innego niż zajrzeć tam jeszcze raz. Tym razem pójdzie już znacznie sprawniej. Jestem już blisko decyzji wymiany valvetronica bo mam drugi komplet Wczoraj jeździłem i siedziałem przy komputerze. Zapisałem wszystko na dysk. Klikanie/stukanie narasta przy przyśpieszaniu aż do 3 tys po których następuje totalna cisza. Sondy w obu bankach pracują różnie .. ale one mogę powodować problemy ? czy ich praca będzie raczej efektem działań valvetronica ?Myślę podmienić je miejscami Tutaj dane z wczoraj zerknij proszę, jeśli nie będzie innego tropu to przez weekend zdejmuje pokrywę i valvetronic Diagnostyka 03.07.2024
  3. Witam brakuje mi już pomysłów więc mam nadzieję że konsultacja na forum pomoże W e91 Mam silnik N46B20b po remoncie ( panewki, kompletna głowic, pierścienie, rozrząd) Silnik ma błąd 29CF oraz nierówno pracuje na wolnych obrotach. Problem z zapłonem i na koniec odcina całkiem cylinder 3 Do tej pory: Sprawdziłem kompresję ( ok 13,7bar na każdym) Świece podmieniałem miejscami, cewki podmieniałem i wymieniałem całkiem, wymieniłem wtryskiwacz benzynowy na cyl 3 Sprawdzałem zasilanie i sterowanie cewek/świec Sprawdziłem szczelność silnika - wymieniłem odmy ( teraz korek jest lekko przyssany a później dmucha powietrzem). Tera myślę że jest idealnie Zawory sterujące valvetronic - czyściłem Czujniki położenia wałków zamieniałem miejscami Diagnostyka https://drive.google.com/drive/folders/1Rc4eON80MX41rBR48FLokHBGOfp5MJpY?usp=drive_link Po pomiarach wydedukowałem że uszkodzone jest koło zmiennych faz na dolocie .. Dziś w nocy je wymieniłem. Skasowałem błędy , skasowałem nastawy ale nadal jest to samo jeśli chodzi o pracę jest nierówno i wypada zapłon Zauważyłem też ze ciągle bez zmian od początku słychać jakby "klikanie" gdzieś spod pokrywy zaworów właśnie w okolicy 2-3cylindra Miałem 2 te silniki i mam 2gi valvetronic - można go sprawdzić lub zmierzyć przed montażem ? Z góry dziękuje za pomoc bo akcja trwa bardzo długo a ja pomysłów już nie mam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.