Skocz do zawartości

dragdoll

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 118i F20 Sport Line

Osiągnięcia dragdoll

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Może ktoś spotkał się z takim problemem? Reszta wskazań i kontrolek działa prawidłowo. Komputer nie zawiera błędów związanych z zegarami i elektryków (oprócz zapisanego błędu niskiego stanu akumulatora przed wymianą akumulatora i błędem klimatyzacji - ale klimatyzacja działa normalnie, również kiedyś była wypięta). Test na panelu (ten z przytrzymaniem przycisku na clusterze przez 10 sek.) potwierdza działanie reszty kontrolek. Chodzi o podświetlenie samych cyfr i linii obrotomierza i prędkościomierza, kiedyś zgasły na jeden dzień i wróciły, ale tym razem już nie włączają się z powrotem. Obracanie ściemniaczem też nie powoduje powrotu podświetlenia, wygląda jakby zgasły tam diody LED (domyślam się że w 2015r już są wlutowane na płytkę?), lub, inny problem elektryczny. Dziękuję z góry za wszelkie sugestie
  2. To moj pierwszy post, może ktoś z kolegów jest w stanie mi pomóc w ukierunkowaniu gdzie szukać. Problem polega na tym, że silnik BMW 118i F20 jest po naprawie tłoka, olej do płukania wymieniony na świeży syntetyk, filtr oleju wymieniony. Samochód nie wykazuje innych problemów poza tym, że po wyjeździe na autostradę bez znaczącego depnięcia i bez zawrotnych prędkości (po prostu 130 kmh), pojawia się na komputerze czerwone ostrzeżenie, żeby się zatrzymać i sprawdzić poziom oleju, ponieważ układ napędowy zapewnia ograniczoną moc. Nie wyświetla się konkretny numer błędu tylko ogólna informacja na panelu, żeby zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju trzyma, po ponownym uruchomieniu alarm znika. Nie pojawia się na drogach wolniejszych poza autostradą. Czujnik ciśnienia oleju był czyszczony, ostrzeżenie powróciło. To moje pierwsze BMW, szukałem trochę w necie i pojawiły mi się opinie, że to częsty problem marki (związany z czujnikiem/zaworkiem wylotu filtra)? Mimo wszystko nie chcę przyzwyczajać się do życia z tym, ale raczej jednak usunąć przyczynę. Dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.