Skocz do zawartości

Kemot29

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d xdrive 2017

Osiągnięcia Kemot29

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. I doszliśmy do sedna sprawy, może być bez gwiazdki byle miały taki sam obwód. Dlatego ja na moich łysych z przodu mam 2,5 bara, a na tyle z bieżnikiem 2,6mm mam 2 bary, i nic nie szarpie, nie przeciąga.
  2. To moje auto na przeglądzie w ASO, przód jak widać druty mówią dzieńdoberek, tył grubo ponad dwa. To według niektórych "nie głupich" na tym forum już powinienem skrzynkę rozdzielczą z asfaltu zbierać.
  3. Ja mam Xdrive w F31 i szybciej zużywa mi się przód,, dużo zależy od stylu jazdy,a tak ogólnie to strasznie zmęczony jestem tymi runflatami, kumpel z pracy ma X5 na mieszanym zestawie opon, jeździ na jakimś chińskim szajsie już trzeci rok i nic się nie dzieje ze skrzynką rozdzielczą. Chyba pora zaryzykować, do odważnych świat należy
  4. Zbiornik mam pełny,będę jeżdził,obserwował i zobaczymy co z tego wyjdzie.Troszkę mnie to zaniepokoiło bo przez 6 lat regeneracja zaczynała się jak w zegarku przy 26,4grama zapełnienia,a tu nagle zonk.
  5. Mam B47 od 6ciu lat,przebieg przy zakupie 30 tyś teraz 100tyś i ogólnie po mieście mam regenerację co 200-250 km im zimniej tym częściej.W czerwcu wymiana chłodniczki spalin i wygląda że EGR też [to będzie już trzeci ale na szczęście za żaden nie zapłaciłem] więc to chyba norma.Obecnie mam dziwny problem,a raczej coś co stanie się niedługo problemem.W korku zaczęło się wypalanie DPF i po jakimś czasie się zatrzymało, filtr wypalony częściowo,do 20g sadzy,no i wczoraj zauważyłem na Btool że regeneracja jest zablokowana, filtr nie włącza wypalania przy 26,4g sadzy,a zawsze się tak działo, obecnie mam 30,8g zapełnienia i nie mogę wymusić Btoolem regeneracji,na trasie przy włączeniu regeneracji temperatura podnosi się do 420stopni C i sadza spada o pół grama i tyle.Zero błędów,olej wymieniany 2 miesiące temu,poziom oleju ok.Ktoś,coś?
  6. Wężyki podciśnienia to już raczej nie w B47 Sprawdziłeś np.btoolem jakie błędy pokazuje, u mnie przy takich objawach EGR do wymiany.
  7. Mnie rok temu jeszcze na gwarancji wymienili EGR,szarpanie podczas przyspieszania, a kilka dni temu EGR i chodniczkę spalin, akcja serwisowa.
  8. Ten proces z uruchomieniem pompy elektrycznej w celu odpowietrzenia układu chłodzenia nie jest idealny, czasami trzeba go powtarzać nawet 3 razy. Lepiej działa wytworzenie podciśnienia w układzie.
  9. Jest kilka opcji, dla CIC,NBT,NTB evo id4 I ostatnio pojawiły się do id5 i id6, niestety te stabilne tylko na bimmer-tech za zaporową cenę, wszystkie wyglądają bardzo podobnie. Sam mam id5 i obserwuję temat, największy problem to support i aktualizacje oprogramowania do najnowszych wersji. Ogólnie to wszystko jest z Chin ale bimmer-tech ma najlepiej dopracowany software.
  10. Tutaj masz gościa który robi taki "swap"
  11. W kapitalizmie drogie jest to na co jest popyt,a wszystko i tak jest przewartościowane więc producenci mają spore pole do manewrowania cenami. Nie dałbym sobie wmówić że droższe zawsze oznacza lepsze.
  12. Ściągnij Spotify na telefon i połącz z samochodem przez bluetooth,u mnie tak to działa, mam Spotify na telefonie to jest w idrive, odinstaluję z telefonu, znika z idrive.
  13. Z tą gwiazdką to jakieś zboczenie, wystarczy na anglojęzycznych forach lub nawet YouTube poszukać "staggered setup for xdrive". Wiele osób nie toleruje opon typu run flat, lub zakłada rozmiar felg do których nie ma tego typu opon, generalna zasada jest aby nie przekraczać 1%,a to że ktoś zakłada najtańszą chińszczyznę nie trzymającą parametrów podpierając się kalkulatorem opon to inna sprawa.
  14. Czyli nie musi być run flat, wystarczy że mają gwiazdkę?
  15. I tak, i nie, przeglądając bimmerpost są tacy którzy na oponach bez gwiazdki i bez ROF zrobili ponad 150tyś kilometrów i nic, a są tacy co zaraz po zamianie na zwykle opony mieli problemy. Generalnie, kupując opony zawsze sugerowałem się testami ADAC, AMS, auto bild czy Evo, zawsze wybierałem coś z pierwszej trójki i było ok. Testy opon run flat to biały kruk, niby jest coś, ale 8,10, czy nawet 14 lat temu,i to tylko run flat przeciwko run flat. Skoro te opony są takie dobre to dlaczego nikt ich nie testuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.