Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Myślałem, że podpięły się wszystkie zdjęcia.. Harmonijka brudna z każdej strony. No co ty. Otrzepię i puszczę na OLX z opisem, że z wymiany międzyinterwałowej więc według ASO pojeździ jeszcze 10k km
    3 punkty
  2. A no to wezme ten wynalazek jutro albo pojutrze do domu i sprawdze. Dam znac.
    1 punkt
  3. Nie obchodzi mnie co ludzie sądzą nt moich samochodów. Kryteria premium to indywidualna ocena. Czy może są gdzieś takie wytyczne? Absolutnie nie podważam istnienia premium. Dla mnie np premium jest to, że nie mam kluczyka do auta. Nie neguje, że dla Słonika Tesla nie spelnie kryteriów premium.
    1 punkt
  4. Ja juz od dawna nie przywiązuję się do tego czy auto jest premium czy nie, bo wg mnie nie jest to jednoznaczne i nie świadczy o tym, że dla mnie to jest najlepszy produkt. Marki uważane do tej pory za premium, gdzie np trzeba wyciągac silnik przy 100 tys km, żeby wymienić łańcuch rozrzadu to juz jes dyskwalifuje jakopremium. Takich przykładów jest mnóstwo. Nic w tym odkrywczego, że lepsza jest skóra naturalna niż nie. Jak komuś nie pasuje to nie kupuje itakiego auta i po sprawie. Fakt jest taki, że ta skóra w tesli w praktyce jest bardzo dobrej jakości, wygląda po 2 latach tak samo jak nowa. Może tu bardziej mentalność ma znaczenie niż rzeczywiste różnice. A to co piszesz jak ludzie co odbierają to mnie nie interesuje kompletnie.
    1 punkt
  5. No w sumie olej tak sprzedaje, ale z filtrem nie pomyslalem
    1 punkt
  6. No niestety takie są realia. Tesla nie uchodzi za samochód premium wśród wielu osób i na większość wzmianek o premium w kontekście tesli jest lawina postów to negujących. Nawet na stronie internetowej pana która tu często cytujesz
    1 punkt
  7. Tryb Sport na przycisku - wpływa na 4 ustawienia: silnik (bardziej agresywna reakcja gaz) skrzynia (utrzymuje wyższe obroty, trochę chętniej redukuje) Układ kierowniczy (usztywnia się) Zawieszenie (tylko jeśli masz Adaptive, wtedy się utwardza) Tryb Sport na skrzyni (lewarek w lewo i zmiana trybu z D na S) Utrzymuje jeszcze wyższe obroty niż tryb powyżej Powoduje "kopnięcie" w plecy przy zmianach biegu Tu również jest szybsza reakcja na redukcje Lewarek w lewo to szybki sposób aby kogoś sprawnie wyprzedzić.
    1 punkt
  8. Z tą homologacją BMW to chyba duży skrót myślowy...
    1 punkt
  9. EVO 2025-2 - torrent https://drive.google.com/file/d/1e7wn0NsYBh8wD3FjjfNb08xvbT8qB8Fj/view?usp=drive_link
    1 punkt
  10. Dokładnie, apka działa automatycznie - wadą jest, przynajmniej na Androidzie, że cholernie grzeje się telefon więc na krótkie trasy OK, ale dłuższe to tylko z kablem i koniecznie trzeba wyjąć tel z kieszeni bo jest nieprzyjemnie gorąco. W sumie z Google Maps jest podobnie, więc to chyba wina tego bezprzewodowego Android Auto. A tu jeszcze fotka GTRa
    1 punkt
  11. Moze coś być na rzeczy. Jak dokładałem przedni spliter carbonowy performance do M4 cabrio w instrukcji montazu byla adnotacja. W przypadku montazu do M3 sedan wymagany jest montaż tylnego spojlera na klapie. W M4 klapa jest nieco inna i jest już przez jej kształt mały spojler wyprofilowany. Montaż na klapie nie jest wymagany. Czyli spliter przedni to nie tylko względy estetyczne.
    1 punkt
  12. W ustawieniach (w iPhone - nie wiem jak android) jest tez opcja, ze po wyjściu z samochodu - po dołączeniu od Bluetooth aplikacja sama się też zamyka - nie widzę sensu dodatkowych urządzeń... aplikacja zawsze działa w tle, sama się włącza i wyłącza z chwilą rozpoczęcia jazdy...
    1 punkt
  13. Mnie dealer wydał kiedyś fabrycznie nowe auto po naprawie błotnika (wycinanie całej ćwiartki), więc chyba obejrzałbym przed odbiorem i nie podpisywał leasingu zanim nie zobaczysz auta.
    1 punkt
  14. Nic nie zapomnisz, ustawiasz auto-start aplikacji po połączeniu z bluetooth samochodu i w najgorszym wariancie jak zapomnisz wyjąć, to z kieszeni gada (albo z głośników samochodu - zależy jak ustawisz). Jeśli chodzi o stolik to moim zdaniem te uchwyty w tyłach foteli są dla niego zbyt nisko, by to miało sens trzeba by chyba kupić uchwyty na zagłówek. Ja odpuściłem temat, z tyłu jest za mało miejsca na to w X5.
    1 punkt
  15. Dzisiejsza trasa Toruń - Słupsk. A1 - S6 i potem krajowa. Na autostradzie tempomat na 140, na S - na 125. Średnie spalanie w aplikacji 4,7, na dystrybutorze- 4,8. G20 pre LCI, 320i.
    1 punkt
  16. Czekać, dopóki samochód będziesz mógł fizycznie obejrzeć. Pośpiech działa tutaj na twoją niekorzyść
    1 punkt
  17. Chińskie jednostki to kwestia gustu, (znakomita) większość działa "tak sobie", a część zaczyna wolno działać (po jakimś czasie). Polecam, zobacz u kogoś zanim kupisz.
    1 punkt
  18. Ten hit przeoczylem. Ja rozumiem, ze ludzie nie sa specjalistami, ale jak mozna takie bzdury pisac. Sorry, ale nie moglem tego tak zostawic, bo potem ktos to przeczyta i pomysli, ze to prawda. Jezeli podniesiono moc silnika elektrycznego to znaczy, ze pobiera wiecej kW aby skuteczniej pokonac opory. Prosta matematyka. To jak moze spasc zuzycie pradu z 13 na 9??? Te same bzdury czyta sie na temat tuningu silnikow spalinowych, ze spadlo spalanie. Brednie opowiadane przez oszustow tuningowcow, aby wyciagnac kase od ludzi. Usuniecie DPF i zmiana programu silnika, da takie efekt. Ale nie dlatego, ze ktos "poprawil" fabryczny program, bo tam siedza polglowki i na zlosc ludziom napisali program ktory spowalnia auto i podnosci spalanie, ale dlatego, ze wywalono zrodlo zdlawienia skutecznosci jednostki napedowej, w postaci filtra czastek stalych.
    1 punkt
  19. Ty sie kolego dobrze czujesz? Chodzi mi o to zdanie: "Polecam to auto BMW i3 60 ah tylko i wyłącznie z REX Range extender. Nie polecam większych baterii... różnica w prowadzeniu jest ogromna i dużooo gorsza, brak komfortu oraz zasięg podobny do 60 ah." Czy ty wiesz jakie sa masy wlasne i3 z w poszczegolnych wersjach? 60Ah - 1280 kg, 60Ah REX - 1415 kg 94Ah - 1320 kg, 60Ah REX - 1440 kg 120Ah - 1345 kg Te niedorzecznosci, ktore wydobyles z siebie w cytowanym przeze mnie zdaniu, to ci naopowiadal handlarz, ktory ci to auto wcisnal, czy jak? Zacznijmy od masy wlasnej. Twoja wersja 60Ah z REX wazy duzo wiecej niz 120Ah wersja. Wiec o czym ty w ogole piszesz pod katem braku komfortu, prowadzenia itd w przypadku wersji z wiekszymi bateriami??? Kompletny nonsens. Do tego nawet jak wersje 60Ah porownac tylko do 94Ah, to roznice w masie wlasnej sa tak minimalne, ze wrecz nieodczuwalne. Wystarczy, ze posiadacz 60Ah ma gruba zone i juz sie wyrowna. Teraz jeszcze lepszy hit, ktory nam tu zapodales. Zasieg w przypadku wiekszych baterii jest podobny jak przy 60Ah??? Mam poliftowa wersje z bateria 120Ah. Moj realny zasieg to 250 do 300 km, zaleznie od pogody itd. Twoje nedzne 100 km to wg ciebie to samo??? I z pelnym szacunkiem, ale wloz sobie to pierdzidlo za tylna kanapa w buty. REX to zart i nawet jak ma jakis minimalny sens w przypadku najmniejszej baterii, bo na niej auto ma zasieg jak dobra hybryda, to ja bym po prostu nie kupil i3 jakbym mial opcje, ze moge brac tylko 60Ah. To juz lepiej po prostu kupic jakas nowsza hybryde. To nie jest przypadek, ze zaden inny producent (pewnie z jakimis malymi egzotycznymi wyjatkami) nie stosuje spalinowych silnikow doladowujacych w swoich samochodach. Co do reszty twojej wypowiedzi to sie generalnie zgadzam. Bardzo fajny samochod, zrywny, zwrotny, dobrze sie prowadzacy i zaskakujaco duzy wewnatrz. Komfortu za wiele nie daje, ale to w koncu maly kompakt, a nie BMW 5. Najwieksza wada, to idiotyczne drzwi tylne, przez ktore ciezko w ogole cokolwiek zrobic, gdy auto stoi blisko innego auta. Nie zmienia to faktu, ze BMW i3 to fenomen technologiczny i auto, ktore wyprzedzilo epoke. Gdyby BMW zrobilo kilka rownoleglych modeli, opartych o te technologie i wygladajacych dobrze w calosci, a nie tylko z przodu jak i3, to BMW mogloby zrewolucjonizowac rynek aut elektrycznych jak zrobila to Tesla.
    1 punkt
  20. Jakie dywaniki fabrycznie sa w G20? Materialowe czy gumowe?
    1 punkt
  21. https://chomikuj.pl/kruk203/Instrukcja+obs*c5*82ugi+BMW+wiele+modeli/BMW+X5+E70+X6+Instrukcja+Obs*c5*82ugi+PL,7911795937.pdf
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.