Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.07.2025 w Odpowiedzi

  1. Moim zdaniem na wyglad w duzej mierze wpływa również marka i model opony. Wlasnie zmienilem opony na Micheliny 4 SUV z Continentali Sport Contact 7 i wyglada to duzo lepiej ale o dziwo sa glosniejsze niz Continentale Jeszcze wczesniej mialem zalozone Pirelli P zero ktore maja rim protector i chyba wyglądały najlepiej , oczywiście mowa o 22 calowych kołach.
    2 punkty
  2. Przyłączam się do powyższych opinii 2.0... Osobiście jestem zaskoczony małą awaryjnością B47,spalaniem, dynamiką tego silnika. U mnie jedynie pokrywa zaworów była wymieniana (na gwarancji) i 3 krotnie jak u wszystkich chłodniczka EGR (na gwarancji). A 231KM mi zdecydowania starcza do hasania po drogach . Póki co 285tys km na liczniku, i dalej zero problemów...rozrządu nie ruszałem do tej pory.
    1 punkt
  3. zamów w mg , zrobią jakie chcesz , chociaż końcowy wymień , poprawi ciut brzmienie
    1 punkt
  4. Wracam z tematem a raczej rozwiazaniem - tuleje wahaczy, nie wiem dokladnie ktorych. Pozdrawiam
    1 punkt
  5. BTW, fabryczne Conti Premium Contact 6 to jest badziew jakich malo. Nie tylko nie maja ochrony felgi, ale u szwagra w M60i rozpadly sie po 30 tys (pekniecia 360 stopni po obwodzie). BMW uznalo gwarancje, i sami przyznali, ze te opony sie tak wlasnie rozpadaja przy agresywnej jezdzie. IMHO na 22" P Zero to no.1
    1 punkt
  6. Moje przemyślenia to -wersja 20 jest cichutka. Przy spokojnej jezdzie nie słychać w ogóle benzyniaka (teraz docieram). jest cicho jak w elektryku. Auto nie nastraja do szybkiej jazdy - spalanie na razie około 7.5 jest spoko - bardzo obszerna kabina w części kierowcy, wygodne fotele - aktywne zawieszenie EDC jest komfortowe ale i jędrne. Fajnie się utwardza w SPORCIE - świetna nawigacja. Od lat jeździłem na Apple carplay. Jednak nawigacja fabryczna w polaczeniu z wyświetlaniem rozszerzonej rzeczywistości i pokazaniem mapy na head-up display sprawia, że na razie nie wracam do mapy Google z carplay - bardzo dobry kamery 360 i niezle bajery związane a asystentami parkowania - bardzo dobry aktywny tempomat - minus to jakość niektórych plastików w obrebie drzwi i konsoli centralnej
    1 punkt
  7. Ja mam GTRa w schowku centralnym pod klapką, tuż nad miejscami na kubki. Zaletą jest możliwość zasłonięcia, i generalnie nie przeszkadza. Wadą jest to, że czasem długo łapie fixa i zdarza się że dopiero po kilkunastu kilometrach, to pewnie kwestia słabej widoczności nieba. Ostatnio jednak coraz częściej używam Yanosika w apce, ponieważ częściej używam też Home Assistanta do sterowania bramą, drzwiami, etc więc Yanosik zainstalowany na telefonie jest tu niejako w komplecie.
    1 punkt
  8. Mój też w trakcie nakładania elastomeru i folii. Wentylacja w fotelach super sprawa, świetnie wyciszony, przyjemnie się prowadzi, wygodnie w fotelach, za kierownicą mam wrażenie że siedzę w maleńkiej osobówce. Tylko praktycznie wszystko obsługuje się z głównego tabletu i nieco irytuje powiadamianie o przekroczeniu prędkości, za małej odległości od poprzedzającego auta - wszystko to mi miga na headupie a wyłączać trzeba za każdym razem po uruchomieniu auta. Fajne jest to automatyczne przyhamowanie przed skrzyżowaniem. Zawieszenie M na felgach 19” tylko nieco twardsze niż w wersji z EDC, jest ok, ale słabo wskakuje na równoległe wysokie krawężniki, poprzednik staruszek, też x3, radzi sobie znacznie lepiej. Generalnie jednak fajne autko, takie w sam raz, nie za duże, komfortowe i całkiem ładne, fajniejsze niż na fotkach (zamawiałam w ciemno w listopadzie).
    1 punkt
  9. Ty sie kolego dobrze czujesz? Chodzi mi o to zdanie: "Polecam to auto BMW i3 60 ah tylko i wyłącznie z REX Range extender. Nie polecam większych baterii... różnica w prowadzeniu jest ogromna i dużooo gorsza, brak komfortu oraz zasięg podobny do 60 ah." Czy ty wiesz jakie sa masy wlasne i3 z w poszczegolnych wersjach? 60Ah - 1280 kg, 60Ah REX - 1415 kg 94Ah - 1320 kg, 60Ah REX - 1440 kg 120Ah - 1345 kg Te niedorzecznosci, ktore wydobyles z siebie w cytowanym przeze mnie zdaniu, to ci naopowiadal handlarz, ktory ci to auto wcisnal, czy jak? Zacznijmy od masy wlasnej. Twoja wersja 60Ah z REX wazy duzo wiecej niz 120Ah wersja. Wiec o czym ty w ogole piszesz pod katem braku komfortu, prowadzenia itd w przypadku wersji z wiekszymi bateriami??? Kompletny nonsens. Do tego nawet jak wersje 60Ah porownac tylko do 94Ah, to roznice w masie wlasnej sa tak minimalne, ze wrecz nieodczuwalne. Wystarczy, ze posiadacz 60Ah ma gruba zone i juz sie wyrowna. Teraz jeszcze lepszy hit, ktory nam tu zapodales. Zasieg w przypadku wiekszych baterii jest podobny jak przy 60Ah??? Mam poliftowa wersje z bateria 120Ah. Moj realny zasieg to 250 do 300 km, zaleznie od pogody itd. Twoje nedzne 100 km to wg ciebie to samo??? I z pelnym szacunkiem, ale wloz sobie to pierdzidlo za tylna kanapa w buty. REX to zart i nawet jak ma jakis minimalny sens w przypadku najmniejszej baterii, bo na niej auto ma zasieg jak dobra hybryda, to ja bym po prostu nie kupil i3 jakbym mial opcje, ze moge brac tylko 60Ah. To juz lepiej po prostu kupic jakas nowsza hybryde. To nie jest przypadek, ze zaden inny producent (pewnie z jakimis malymi egzotycznymi wyjatkami) nie stosuje spalinowych silnikow doladowujacych w swoich samochodach. Co do reszty twojej wypowiedzi to sie generalnie zgadzam. Bardzo fajny samochod, zrywny, zwrotny, dobrze sie prowadzacy i zaskakujaco duzy wewnatrz. Komfortu za wiele nie daje, ale to w koncu maly kompakt, a nie BMW 5. Najwieksza wada, to idiotyczne drzwi tylne, przez ktore ciezko w ogole cokolwiek zrobic, gdy auto stoi blisko innego auta. Nie zmienia to faktu, ze BMW i3 to fenomen technologiczny i auto, ktore wyprzedzilo epoke. Gdyby BMW zrobilo kilka rownoleglych modeli, opartych o te technologie i wygladajacych dobrze w calosci, a nie tylko z przodu jak i3, to BMW mogloby zrewolucjonizowac rynek aut elektrycznych jak zrobila to Tesla.
    1 punkt
  10. Cechy xDrive23i M35i xDrive Kod silnika B48A20M2 B48A20T1/T2 Turbosprężarka Jedna, mniejsza (TwinScroll) Większa TwinScroll z wyższym ciśnieniem doładowania Układ chłodzenia Standardowy Zwiększony (więcej chłodnic, np. intercooler powietrze-woda) Wtrysk paliwa Wysokociśnieniowy, do 350 bar Wysokociśnieniowy, do 350–400 bar, bardziej zaawansowana kalibracja Wał korbowy / tłoki Standardowe odlewy Wzmocnione elementy – inne tłoki i panewki Głowica cylindra Standardowa Zoptymalizowana pod wyższe temperatury i ciśnienia Sterowanie rozrządem Valvetronic + VANOS Takie samo, ale z ostrzejszymi mapami sterowania Wydech Standardowy Sportowy, aktywny układ wydechowy (z klapą) ECU i mapowanie Zorientowane na spalanie i kulturę pracy Sportowe mapy – maksymalne osiągi, ostrzejsza reakcja na gaz
    1 punkt
  11. Raczej na wlaczonym ogrzewaniu zapodac powietrza ze sprezarki w gorny przewod chlodnicy by wyplukac reszte plynu. Odpowietrzniki sa na plastikowa srube 20mm-termostat egr,zbiornik plynu,rura chlodnicy wszytkie sa w prawej czesci komory silnika.
    1 punkt
  12. 5l jak Ci zeszlo to ok :cool2: specjalnie dla Ciebie http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=UG31&mospid=48923&hg=11&fg=40 wiesz o ktore mi chodzi ?jak masz szczelne nic sie nie poci nic nie rob ,jesli tak to wymien bo lewe powietrze moze zassysac tu masz linka gdzie pisalem o czyszczeniu viewtopic.php?f=164&t=177414&start=15 sprawdz sobie te klapki jak je masz to usun od razu :cool2:
    1 punkt
  13. korek spustowy w bloku jest po stronie turbo w okolicy 3 i 4 cylindra czyli od strony kabiny. Jak wejdziesz pod auto to przy zdjętych osłonach bedzie to między silnikiem a katalizatorem. W E90 nie jest łatwy dostęp dlatego ja dałem sobie z tym spokój. Spuściłem tylko przez korek spustowy na dole chłodnicy. Trzeba opuścić intercooler nieco po stronie kierowcy
    1 punkt
  14. Niestety nie da się nic zrobić, zgłaszałem to w ASO. Trzeba przyznać, że bardzo słabo działają te przednie czujniki i kamera. Miałem czujniki w dwóch poprzednich samochodach, i działały znacznie lepiej.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.