Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.05.2025 w Odpowiedzi

  1. ja mam 18 i moje auto wygląda bardzo ładnie
    2 punkty
  2. A nie możesz po prostu używać kierunkowskazów?
    2 punkty
  3. Miałem opony Run Flat w 1 i 2 na felgach 17”. Obecnie mam w 3 felgi 18”, a w 4 – 19”. We wszystkich autach było zawieszenie typu M. Na oponach Run Flat jeździ się bezpiecznie – nie trzeba martwić się o przebicie. Dodatkowo są sztywniejsze w zakrętach. Nigdy nie narzekałem na komfort jazdy – ani ja, ani pasażerowie.
    1 punkt
  4. Przy 18' i adaptacyjnym zawieszeniu różnica między RFT zima, nie RFT lato jest znikoma.
    1 punkt
  5. Częściej się zimą przydają na pewno łatwiej złapać wtedy gumę przez to, że czasem podsypują drogi popiołem z np. gwoździami jak z kominka wyjmą, przynajmniej u mnie na wsi się takie sytuacje zdarzają. Latem jeszcze gumy nie złapałem, zimą tak. Nie są jakieś złe, ale przez to że mają te wzmocnione boczki są sztywniejsze więc bardziej czuć nierówności na drogach. Dodatkowo spalanie jest większe, ale to są bardziej wartości 0,2-0,4l w zależności od opony. Umów się na jazdę bo każdy ma inny próg względnego komfortu.
    1 punkt
  6. Nie ma, mam i RF i zawias M i plomby całe Natomiast jak mi opona padła we Włoszech, raczej na zadupiu niż w Mediolanie to byłem zadowolony, że w 40st nie muszę czekać na lawetę.
    1 punkt
  7. Brawo Maciej, to swoista pewna odwaga zejść z takiej luksusowej i wygodnej lochy z V8 na niskie, ciasne i sportowe M3 z R6. Mocno popieram, bo sam zmigrowałem jakiś czas temu z bardzo wygodnego SUVa na niskie, szybkie kombi i widzę, że taki wybór daje na co dzień mnóstwo radochy. A że jest to okupione nieco trudniejszym wsiadaniem, uważaniem na wysokie krawężniki ( felgi + niski przód ), mniejszą przestrzenią i brakiem np. wentylacji foteli to trudno. Auto musi dawać maks radości, a orbitujemy w poważnych kwotach, więc szkoda iść na ustępstwa/robić coś wbrew własnym potrzebom w imię wygody zarazem oglądając się na ulicy za takim wyrazistym i ciągle nadającym się na daily M3. Jeszcze raz napisze - wielkie brawa i szacunek - wspaniały wybór i widać w Tobie prawdziwego petrolheada
    1 punkt
  8. Bajka w chuj, gratulacje wehyr
    1 punkt
  9. Trzeba uważać żeby nie dotknąć tych pasków po lewej, bo tylko kontakt z nimi zamyka auto. Ale to wszyscy dobrze wiemy, więc.. Jacek może masz łapy Pudziana jeśli wciąż masz z tym problemy, strach się bać.
    1 punkt
  10. Trochę z innej beczki. Wcześniej podczas zażartej dyskusji o prędkościach przelotowych padały w tym wątku niesprawdzone informacje o limicie 150 km/h w Czechach. Zatem mityczne 150km/h u naszych sąsiadów nadchodzi. Od lipca ma być uruchomiony pilotażowy odcinek o długości 50 km . Tak naprawdę w środku niczego i przy limicie 150 to kilkanaście minut jazdy. Z punktu widzenia polskich kierowców bardziej interesujące są dwa odcinki, które są rozważane, ale nie podano jednak żadnej konkretnej daty. Pierwszy to na autostradzie D11 w pobliżu Hradec Kralove (długość 60 km). Ale żeby się do niego dostać od strony Polski, to po zjechaniu z naszej S3 na granicy w Lubawce trzeba przez blisko 50 km ciągnąc się przez wioski i miasteczka (ograniczenia 50 km/h z mnóstwem odcinkowych pomiarów z zerową tolerancją). Drugi o długości 30 km na D1 za Ostrawą. Tylko jak się go już pokona to potem są zwężenia i słabej jakości droga w okolicach Ołomuńca i niemal permanentny korek w okolicach Brna. Także wszystkim pędziwiatrom szerokości.
    1 punkt
  11. A jaki kapeć? PS4S? Ja przy obecnej okolicy 600Nm też mam problemy z trakcją przy LC, ale oponki to marne 225/255 - nie to co w M3
    1 punkt
  12. @BMFun Poczytaj. Tesla cały czas zmienia krzywą ładowania TMS. Wg moich ostatnich jazd to będzie około 25-28 minut. Praktycznie nie ma to znaczenia. Ciekawe ile kilometrów realnie zrobi po ładowaniu np. 25 minut to Audi versus TMS LR. TMS będzie miała wciąż lepszą efektywność energetyczną. Widzę, że największe znaczenie ma to dla typowych teoretyków. Czytam ostatnio o Taycanie i tyle problemów co ma ten samochód to ja chyba przez cały okres użytkowania nie doświadczę nawet w 10%. Ciekawe jest samoistne otwieranie klapy bagażnika z tyłu. Parkujesz samochód z bagażami, wracasz a tu bagażnik otwarty do góry Ja swoim jeszcze w serwisie nie byłem. Pierdoły typu trzeszczenie siedzeń serwisant mobilny ogarnia. Tak ogólnie wygląda na to że Tesla nie zmieni bryły TMS, wygląda praktycznie tak samo. Pewnie zmienią bebechy https://elektrowoz.pl/auta/elon-musk-lekko-nagial-rzeczywistosc-tesla-ze-spadkiem-rowniez-w-chinach-kwiecien-2025-nowy-model-s-pomoze/
    1 punkt
  13. To najwyraźniej łapiesz ją w złym miejscu, bo na klamce też są czujniki od zamykania i otwierania.
    1 punkt
  14. dziękuję , motoryzacyjnie jestem spełniony , już wyżej ciężko micha się cieszy za każdym razem jak stoi coś "szybkiego" obok na światłach , jak 40 letnie dziecko
    1 punkt
  15. Gratuluję, podaje okrutnie.
    1 punkt
  16. 19 wyglada spoko. Ja mam 18 bo komfort ważniejszy. Na zimę czarne wyglądają extra. Na lato te bicolor domyślne lci2 i muszę przyznać, że zależy od kąta patrzenia wyglądają super, a czasami troszkę za małe i wolałbym 19 i też całe czarne. Za to moim zdaniem 19 to nie minimum a optimum. 20 wygląda tak samo kuriozalnie jak 17 tylko w drugą stronę. Auto miejskie jeździ na oponach nie felgach.
    1 punkt
  17. No nic , w końcu była chwila , weszły małe mody : 1. wydech środkowy i końcowy od mg motorsport , wyszło około 530 ps 670nm 2. box dte dostosowany do możliwości auta , bez maksów , bezpiecznie , jestem mile zaskoczony bo wyszło : ponad 630ps i 800nm prawie banan na twarzy ..... załączam czasy 0-100 jak pisałem nie lubie katować mimo że to m3 z LC średnio wychodziło 3,2s ale nie było idealnego startu , zawsze jakiś uślizg , pewnie opony semi slick powinny być jakiś CUP etc to może byłoby mniej niż 3sek , choć wątpię 100-200 jestem zdziwiony bo wychodziło od 6,5 sek do około 7,1 sek , może to jakieś przekłamanie bo 6,5 sek to czasy hyper carów już ... Filmik jak "gada" załączam ... Jak miałem dylemat czy za 1-2 lata nie zmienić na prosiaka to póki co nie mam , brzmi świetnie , osiągi wystarczające żeby stracić prawko , mało co już jest szybsze z normalnych aut, może kiedyś konik lub byczek ale to już inna liga jeżeli chodzi nawet nie o kupno a ubezpieczenie i serwisy które w bmw są względnie tanie .... Auto jak dla mnie 10/10 4f75158a-979a-4204-a34c-eba031fb430b.mp4
    1 punkt
  18. U Żony pierwsza wymiana oleju za nami , przy 2 000 km plus filtry i olej w dyfrze ... Zmierzyłem jak lci przyspiesza i wyszło całkiem zacnie .... nie chciałem katować auta z LC bo mi szkoda jak każdego zresztą ale 3,4 sek to całkiem szybko 100-200 niecałe 8sek , wychodziły nawet okolice 7,8-7,9 może lci jakiegos gifta ma.... ogólnie żona zadowolona , idealne daily na feldze 19/20" z tyłu , najprzyjemniej jest na zimowych 19" ( wiadomo że bardziej miękka guma ) polecam z czystym sercem , póki nie trzeba mieć elektryka ....
    1 punkt
  19. ale multiplę to Ty szanuj Jeździć kotletami mielonymi typu BMW, które są jak przysłowiowa zupa pomidorowa to żadna sztuka
    1 punkt
  20. Kupujesz dla siebie, przynajmniej ja tak mam, mało mnie obchodzi zdanie innych. Akurat różnicę 18 vs 19 widać gołym okiem, nie trzeba przed nimi klękać. Plomby nie wypadają, jeśli jest inaczej to problem leży po stronie dentysty, a nie zawiasu i rozmiaru felg
    1 punkt
  21. Ja właśnie zamówiłem G21 w takim setupie tj. Skyscraper + 19 M Double-spoke 995. Dla mnie doskonałe połączenie.
    1 punkt
  22. W ramach ciekawostki: Audi A6 E-Tron RWD 95kWh. Test zasięgu, warunki: SoC na starcie - 98% Prędkość - 133 km/h na tempomacie (130 km/h według GPS), średnia wyszła 126 km/h Zużycie - 19,7 kWh Dystans: przejechane 392 km (według samochodu 389,2 km) SoC na koniec testu - 18% Samochód z zasięgiem realnym do nawet 500km przy 130 km/h, zasięg 80%- 10% - około 350 km. Z minusów - długie ładowanie 90-100%, ale raczej w przypadku tras raczej powyżej 90% rzadko kiedy się ładuję, 10%- 80% to około 20-22 minut.
    1 punkt
  23. Ja VIN dostałem 15 stycznia (podobno był już nadany kilka dni wcześniej) Auto odebrane 12 marca
    1 punkt
  24. co do kluczyka jesteś pewien ? M3 ma system 8,5 .. i chyba każdy 8,5 system powinien pozwalać na działanie telefonu jak keyless ? Czyli zbliżanie się Co do przeskoku - niesetety to nadal 3.. czyli jak by nie bylo 2 segementy nizej Ale uwazam, ze m3 rekompensuje wszystkie braki i jest przecudowne ... zazdraszczam
    1 punkt
  25. 19 cali to minimum, żeby samochód jakoś wyglądał, ale samochody białe, czarne i szare niestety wtapiają się w tłum bo 90% samochodów ma takie kolory.
    1 punkt
  26. Mam Skycrapera jest super Co do felg to możesz wziąć samochód na bazowych felgach 18, przejeździć końcówkę sezonu letniego na oponie fabrycznej. Przy okazja sprawdzisz jak Ci się tym jeździ bo jest przepaść pod względem komfortu między 18 bez rof a 19 z rof. Na zimę kupujesz opony 18 z gwiazdką bo 19 zimowych hologowanych nie ma jeśli masz xDrive to musisz mieć homologację na fabryczną felgę. Następnie możesz sprzedać letnie opony + 5600 które nie dopłaciłeś do 19 fabrycznych pozwolą Ci na zakup fajnych kół z lepszą letnią oponą np. PS4 bo te co dają OE fabryczne Bridgestone 18 czy 19 rof są bardzo średnie sam będę je zmieniać.
    1 punkt
  27. Moja historia: VIN (jak sie upomnialem, moze byl wczesniej): 03/02 Planowana produkcja: 10-14/02 Wyprodukowany: 07/02 Bremerhaven: 07/03 Odbior (BMW Welt): 05/04 Czyli mozna powiedziec, ze od VIN do odbioru 2 miesiace, a od zakonczenia produkcji 6-7 tygodni.
    1 punkt
  28. IMO obie te felgi wyglądają bardzo dobrze. Kolor skryscraper jest w mojej ocenie chyba najładniejszym kolorem w palecie na żywo wygląda doskonale
    1 punkt
  29. Alleluja! Nie będę po raz kolejny smęcił „a nie mówiłem…?” Trzymam kciuki aby wyjazdy na narty do Włoch szły tak samo gładko jak w X5
    1 punkt
  30. U mnie dziś dobra informacja: Jest VIN, produkcja na pierwsze dni czerwca Ile trwał u Was czas transportu? P.s. kolor się nie zgadza, ale ponoć przy individualu tak ma być (nawet przy zamówieniu tak wyglądał)
    1 punkt
  31. Bardzo dobre pytanie! Zacznę od tego, co jest na plus eMki ezoteryka może, ale za kierownicą tego samochodu czuję się jak pełnoprawny uczestnik jakiejś odrębnej subkultury. Nagle zauważasz i zauważają Ciebie kierowcy równie rzadkich samochodów (a najlepiej innych eMek) i widać, że Ty wiesz, że oni wiedzą i rozpoznają, że "należysz do klubu". Może to śmieszne i egocentryczne, ale mi osobiście daje dużo radochy, jak turlam się równolegle na dwupasmówce obok drugiego M3 T. Nic nie trzeba mówić, wiadomo, o co chodzi responsywność wszystkiego - układu kierowniczego, gazu, hamulca, szybkość skrzyni - jest na innym poziomie; nie ma udawania, nie ma tylu filtrów, jest szczerze (czyli czasem brutalnie) zwartość, sztywność całego samochodu - począwszy od zawieszenia, przez całą konstrukcję nadwozia, po fotele (a mam te "standardowe", nie karbonowe kubły); w bezpośrednim porównaniu, X5 to galaretka (mimo mojego przecież uznawanego za "sztywne" zawieszenia); różnica jest potężna i mi odpowiada; ale wyobrażam sobie wielu, którzy oceniliby ten samochód jak nieresorowaną taczkę osiągi i radocha z jazdy - inny poziom pod każdym względem form format -- trójka kombi jest bardzo udanym projektem, a w wydaniu M nabiera dodatkowych uroków, zwłaszcza "biodra" z tyłu; miód malina Zatem bez zaskoczeń - mam auto na wskroś sportowe, zdatne do codziennego użytku, dające dużo frajdy i będące biletem do jakiegoś wstępnego kręgu samochodów wyjątkowych (taki pierwszy szczebelek w hierarchii ) Co jest minusem? hałas w środku -- huk opon, bo nawet nie szum, jest SZOKUJĄCY w porównaniu z ciszą jak w sejfie bankowym, której doświadczają posiadacze X5 (szczególnie tych z klejonymi szybami bocznymi) sztywność zawieszenia -- nie ma mowy o wygodnej jeździe na słabych nawierzchniach duży przeskok jakościowy w dół -- nie ma opcji, które w X5 można mieć / ja miałem i lubiłem (np. podgrzewane podłokietniki, wszystkie boczne szyby klejone, alcantara na suficie, kluczyk w telefonie działający na odległość - w M3 nie ma tego i muszę nosić ze sobą fizyczny klucz) dźwięk silnika -- jest głośniej i bardziej rasowo niż w X5, ale to nadal nie to... na postoju spod maski dochodzą odgłosy jak z ursusa, totalnie zagłuszające seryjny wydech (który w moim odczuciu jest tak samo wykastrowany jak w M60i); BMW pogubiło się w kwestiach akustyki samochodów na zewnątrz... chyba muszą podkupić ludzi z (o zgrozo) Mercedesa albo Audi (albo Alfy); a ja już ciułam na jakiegoś Remusa pył z hamulców -- masakra; na dystansie 400-500 km koła brudzą się tak, że w zasadzie nie widać nawet, że są czarne; przybierają kolor rdzy zasięg na baku -- 400 km? jak byle elektryk? paranoja; można wyciągnąć i 500, ale to okupione jest jazdą w stylu emeryta w drodze na niedzielne nabożeństwo... Da się z tym żyć? Bez problemu. Wyciszenie już mam umówione w cichym aucie we Wrocławiu, reszta to bzdety w ogólnym rozrachunku Czy wróciłbym do X5? Tak, ale tylko X5M, na które się nie zdecydowałem onegdaj ze względu na porąbane wyceny w leasingach (rata 2.5-3x taka jak za M60i przy tej samej wpłacie i RV) Czy jestem (wreszcie) zadowolony z samochodu, który mam i pogodzony z decyzją? Na 100%!
    1 punkt
  32. Dziś miałem okazję zobaczyć nowe przyciski sterowania szyb , robią dużo lepsze wrażenie niż ten plastik , choć pewnie będą się rysować …
    1 punkt
  33. Witam wyświetlacz (na środku konsoli) jest słabo podświetlony, w menu ustawione na max. Przy próbie zmiany natężenia podświetlenia reaguje prawidłowo lecz na max widoczność za dnia jest bardzo słaba. Przyczyna tkwi w podświetleniu czy może gdzieś indziej. Czy wyświetlacze w tym modelu czymś się różnią? Czy po wymianie będzie działać poprawnie czy trzeba coś programować? Może ktoś miał podobny temat. Proszę o pomoc Pozdrawiam.
    1 punkt
  34. Dzień dobry wszystkim! Jako że zrodziło się pytanie w jaki sposób można by doposażyć BMW E70 w jakieś godziwe dodatki, to stwierdziłem, że zapytam pasjonatów tej marki o wskazówki i czy warto. Otóż posiadam takowe BMW i przez myśl by mi nie przyszło, że w 2009 roku można było wypuścić z fabryki takiego golasa :D. Póki co mamy tak, że w zasadzie nic nie mamy bo radio to CCC - bez nawigacji (nawet nie wiedziałem że takie istnieją). Niema PDC, nie ma kamery z tyłu, klima jest i to nawet dwustrefowa , fotel w skórze choć nie komforty a i nagłośnienie to nieco lepsze więc nie ma co narzekać . No ale jak parkować tą "kolubryną" gdy już człowiek się przyzwyczaił że coś pika, że coś pokazuje ile miejsca z tyłu jest, a tu niema takich atrakcji. I teraz pytanie do Was drodzy Państwo. 1. Jak można by ją doposażyć w CIC lub NBT? W co lepiej? Cena/jakość? A może postawić na to rozwiązanie w postaci tego wyświetlacza z androidem, w sumie rozwiązywał by masę problemów i apple car by był? Jak uważacie co lepsze bo z tego co wiem różnie ludzie mówią a że oryginał to oryginał. 2. Czy przy założeniu, że wymieniamy radio to kamera będzie nam działać od razu czy trzeba ciągnąć wiązkę do klapy a po drodze mamy jakiś moduł? 3. PDC o ile czy w ogóle warto jeśli byśmy ogarnęli kamerę? I czy do PDC też potrzeba jakiegoś modułu sterującego? 4. W zasadzie najłatwiejsze okazuje się to radio z androidem, gdyby kupić jakieś sensowne to może ono obsłużyło by kamerkę, tylko ciekawi mnie jak wykrywało by ono że wrzucany wsteczny bieg skoro w obecnym CCC nie ma kamery i niema tam żadnych funkcji? Tak że tak :). Z góry dziękuję Wam za odpowiedzi i za poświęcony czas :). Pozdrawiam! Rafał S
    1 punkt
  35. Nie będę zakładał nowego tematu więc wypowiem się w tym. Dzisiaj przyszły mi zamówione maty Brisk. Dopasowanie pierwsza klasa. Mając beżowe dywany trochę więcej czarnego pojawiło się w środku. W załączeniu zdjęcia.
    1 punkt
  36. https://chomikuj.pl/kruk203/Instrukcja+obs*c5*82ugi+BMW+wiele+modeli/BMW+X5+E70+X6+Instrukcja+Obs*c5*82ugi+PL,7911795937.pdf
    1 punkt
  37. TRZYMAJ KOLEGO :http://allegro.pl/item452843349_dywaniki_gumowe_special_bezowe_bmw_x5_lodz.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.