Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ale kręcisz sie ciągle "przy kominie" , czy jeździłeś po różnych drogach juz? Wibracje nie są standardem kto by kupował nowe auto wtedy i po co. Jak masz niski przebieg lub auto stało np pół roku na trawie czy kamieniach, to moze być cos z piastami. Zacznij od sprawdzania plastikow i osłon (np tarcz)
    1 punkt
  2. Na zagranicznych forach wyczytałem że to wada fabryczna i prawie każde nowe g.. ma wibracje. Obdzwoniłem warsztaty i podobno z rynku Niemieckiego auta diagnozują wymieniają i bez efektu . Czy ktoś posiada g.. bez wibracji 120km/h + ?? Nie wiem czy w ogóle wymieniać półosie itd skoro nikt nie widzi żadnych odstepstw od stanu nowego. Dziwi mnie czemu jest tak dużo smaru na łożyskach że przy każdym zdejmowaniu koła na kołnierzu piasty jest tłusto ,czyli wypływa z pod tarczy...
    1 punkt
  3. https://www.bawariamotors.pl/bmw/serwis-i-czesci/przeglad/ 8 Lat lub 120 000 km Filtr powietrza, Filtr paliwa (diesel), Świece zapłonowe (benzyna), Wymiana oleju silnikowego, Mikrofiltr kabiny. W ASO dodatkowo posprawdzają zawieszenie, układ hamulcowy, wycieki, nagrają film z kontroli, itp. Zrobią też wpis do elektronicznej książki, nie wszystkie niezależne warsztaty to oferują.
    1 punkt
  4. W oczekiwaniu na przywrócenie iX do stanu używalności (po perypetiach związanych z nieudaną aktualizacją software), otrzymałem zastępcze X6. Dwie uwagi na wstępie: - mam nadzieję, że ewentualny użytkownik X6, który to przeczyta, nie weźmie sobie moich uwag zbytnio do serca - porównanie dotyczy X6 3.0d, co już na starcie w kwestii dynamiki stawia X-szóstkę na straconej pozycji (ciekawsze byłoby porównanie z M50 d/i) Pierwsze spostrzeżenie - ta X6 nie chce przyspieszać! To znaczy przyspiesza, ale już zapomniałem jak działa klasyczna 8-biegowa skrzynia ZF, którą nota bene zawsze uważałem za bardzo sprawną (w X6 była ona dodatkowo w wersji Sport). Pierwsze dwa biegi - dla użytkownika elektryka - to jest naprawdę masakra Po wciśnięciu gazu… nie dzieje się prawie nic. Potem jest lepiej, ale nieodmiennie miałem wrażenie, że to auto nie chce dynamicznie przyspieszać (tryb Sport trochę pomaga) i że się po prostu męczy. No i ten lag przy każdej redukcji biegu przy mocniejszym potraktowaniu pedału gazu… Drugie spostrzeżenie - ale tu głośno! A ja w swoim aucie narzekałem na słyszalne szumy Chcąc jeździć X6-ką w miarę dynamicznie (a przynajmniej w wersji 3.0d), jest w niej naprawdę głośno. Głośno jest także przy spokojnej jeździe autostradowej - silnik jest cały czas słyszalny, choć nie dominuje, ale dużo bardziej niż w iX są słyszalne wszelkie szumy (jednak iX jest faktycznie nieźle wyciszony). Trzecie spostrzeżenie - systemy wspomagania, a w szczególności autonomiczne zwalnianie/hamowanie. W spalinówce nie działają tak płynnie i skutecznie jak w elektryku. W iX hamulca używam naprawdę rzadko, natomiast w X6 co rusz łapałem się na konieczności korzystania z hamulca w sytuacjach, gdy w iX tego nie trzeba robić. Jednak system rekuperacji adaptacyjnej połączony z Driving Assistant Professional działa w iX rewelacyjnie (X6 również miało wersję Pro). Nie chcę bynajmniej napisać, że X6 jest złym autem Bardziej złapałem się na tym, jak człowiek łatwo przyzwyczaja się do zalet elektryków - a konkretnie do komfortu i osiągów. Oczywiście jest też druga strona medalu - zasięg. Choć akurat w iX z baterią 109kWh nie jest to szczególnym problemem, to jednak X6 zasięg ma znacząco większy (“moje” X6 miało średnie spalanie 9.9 l/100km, liczone od nowości do przebiegu 34kkm).
    1 punkt
  5. Mialem na mysli: jesli sadzisz ze K&N jest dobry dla tego silnika, zostaw je na wizyte w bmw, zobaczymy co serwis na to powie odnosnie gwarancji na auto.
    1 punkt
  6. https://moto.rp.pl/na-prad/art42239481-niemcy-kontra-chiny-bmw-buduje-nowa-fabryke-szybciej-niz-byd @adamjttk a BMW miało upaść więc jak to jest?
    1 punkt
  7. Jak podasz VIN to mogę dokładnie sprawdzić.
    1 punkt
  8. a ja mam folię matową (nie mam pojęcia jaką) na całym ekranie i nigdy nie było żadnych problemów
    1 punkt
  9. Olewamy, jeździmy do końca leasingu, sprzedajemy, konfigurujemy nowe bmw, wpłacamy zaliczkę i czekamy niecierpliwie
    1 punkt
  10. Moze on sie nie wstydzi tylko po prostu aspiruje do klasy premium a go po prostu nie stac jeszcze? PS. Ja dzisiaj widzialem pickupa chinskiego Maxusa i nie wygladalo to za dobrze - silnik elektryczny wisial niczym nieosloniety doslownie z 10-15cm nad ziemia, jakikolwiek wiekszy kraweznik czy gorka i bedzie tym ryl o ziemie, mega slabo to wygladalo, jak jakis agrotuning z "szybkich i wscieklych" Tutaj to w sumie lepiej widac:
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.