Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.05.2025 w Odpowiedzi

  1. 1. Twarz firmy to prawa reka Trumpa (ktory niesamowicie polaryzuje spoleczenstwo w US i na swiecie i jest BARDZO kontrowersyjny), do tego dochodzi otwarte wspieranie skrajnej prawicy w Europie, jakies gesty faszystowskie etc--> to wszystko ma olbrzymi wplyw na postrzeganie marki, dla mnie osobiscie kupowanie nowej Tesli na dzis to niejako deklaracja polityczna - Musk sie tu chyba BARDZO przeliczyl, nawarzyl piwo i musi je teraz wypic. Prosciej mowiac - zrazil WIELU klientow dotychczasowych na swoje auta a nie zaskarbil tym zachowaniem nowych --> PR'owy strzal w kolano zupelny. 2. Tesla pomalu traci technologicznie myszka trzeba przyznac (!) - brak 800V bedzie coraz bardziej widoczny z kazda europejska/chinska premiera, chinskie auta przejely role innowatorow w elektromobilnosci i to widac (!!) coraz bardziej. Lifting modelu Y wg mnie byl po prostu slaby --> tam jak psu buda nalezalo dodac 15kWh baterie (~90-95kWh) i ze 100km zasiegu WLTP wiecej. PS. Nie wiem czy zauwazyliscie ale Musk od kilku tygodni siedzi cicho jak mysz, zadnych kontrowersyjnych twitow, cisza w mediach/eterze zupelna --> chyba w koncu do niego dotarlo jak wielka szkode narobil PRowo Tesli i duma jak sie z ran wylizac. I jak na zawolanie artykul o tym z dzisiaj w elektrowoz: Tesla w tarapatach w Europie. Kwiecień miał pokazać trendy i to zrobił. Znacznie mniej ludzi kupuje auta z firmy Muska | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE. Największy portal o autach elektrycznych w Polsce (elektrowoz.pl)
    5 punktów
  2. Ozonowanie mozesz profilaktycznie zrobic. Wymienic filtry kabinowe, jesli dawno nie bylu wymianiena. Wiecej nie ma sensu grzebac
    2 punkty
  3. Przypomniało mi się jak za małolata rewers 2zl podbiłem na mandacie żeby babci pokazać że zapłaciłem
    1 punkt
  4. Dzięki za pocieszenie Jak zamawiałem, to sprzedawca mówił, że individuale wcale się dłużej nie produkują No nic, może aktualizacja polegająca na wyrzuceniu sterowania gestami i koła zapasowego coś pomoże. Dobrze, że udało się dorzucić sky lounge
    1 punkt
  5. Kompletna bzdura z tylu nie wiem ale się wypowiem - jeżdżę od 30 lat różnymi samochodami i pierwsza zbita szyba to właśnie X5 (pierwsza i 6-8 kolejnych bo już nawet nie pamiętam). Dodatkowo zawsze się pilnuję, żeby nie podjeżdżać właśnie z racji szyby. Pamiętam praktycznie każdy strzał, który skutkował pęknięciem/uszkodzeniem szyby i żaden nie wynikał z bliskiego podjechania pod inne auto. Także bez zbędnego teoretyzowania proszę ;). Dodatkowo TE SAME trasy w ten sam sposób jeżdżę od lat drugim Audi Allroad i nigdy nie uszkodziłem szyby. Główne przyczyny: - po pierwsze przebieg bo dla przykładu ja robię około 40.000km rocznie - czyli prosta zasada zwiększenia prawdopodobieństwa takiego zdarzenia - po drugie rodzaj trasy - wszystkie strzały to S-ki i Autostrady a moim przypadku to 90% - a samo uszkodzenie to w 90% kamyk spod TIR-a jadącego DRUGIM pasem. I to (o czym już pisałem na forum) zazwyczaj przy prędkościach 40-80km/h. Nie dużych autostradowych, a właśnie takich rozbiegowych - być może wynika to z tego, że przy wyższych prędkościach kamyki odbijają się już od szyby. Osobówki mają po pierwsze węższe opony a po drugie lecą zazwyczaj lewym, czystym pasem. A TIR-y lubią zjechać minimalnie na pobocze i złapać syf z pobocza. - pionowa szyba w X5 - po raz kolejny fizyka i kąt uderzenia. Ten sam problem co ja ma zresztą znajomy w Mercedesie G - który od 2 lat również jeździ z folią na szybie
    1 punkt
  6. Nie bierze, po prostu linia z individualami ma długie terminy. Ja zamawiałem w połowie marca '24 i odebrałem w połowie stycznia '25. Bite 10 miesięcy czekania, choć w zamówieniu był termin na sierpień
    1 punkt
  7. Dlaczego z polskiego salonu byś nie chciał?
    1 punkt
  8. Przywitanie wiosny - nowe felgi i letnie opony na dobre zadomowiły się w G31 Po pierwszych kilometrach jestem zadowolony z założonych Michelin Pilot Sport 4 ZP - jak na runflaty są stosunkowo miękkie i ciche. Kolejne kilometry pokażą jak z przyczepnością, ale raczej jestem o nią spokojny Szerokości
    1 punkt
  9. Miałem od nowości, przez 3 lata / 30 tys. km/ X1 25e F48 (hybryda plug-in). Samochód rewelacja - żadnych problemów technicznych - przez 3 lata żadnej usterki, wersja idealna do sposobu użytkowania - dużo krótkich jazd po mieście (w trybie elektrycznym) i czasami trasa, w nocy ładowanie z gniazdka w garażu, ogrom mocy pod pedałem - jazda to sama frajda. Jedyne wady to monostabilny przełącznik kierunkowskazów (wyłączenie po np. zmianie pasa wymaga pełnego skupienia ) oraz mały bak paliwa - bardzo krótki zasięg w trasie. W grudniu 2023 wymieniłem na nowy X1 30e U11 (hybryda plug-in). Samochód jeszcze ładniejszy - wykończony wręcz wzorowo, o dużo bardziej przestronnym wnętrzu, większej mocy, większym baku paliwa i co najważniejsze z normalnym klasycznym przełącznikiem kierunkowskazów. Moc systemowa 320 KM (5,4s do 100) pozwala cieszyć się jazdą (większość beemek zostawia w tyle), w trybie czysto elektrycznym rozpędza się bez problemu do 135 km/h - całkiem spore auto idealne zarówno do ruchu miejskiego jak i na dalekie trasy . Niestety - nowe auto odebrane z salonu nie dojechało do domu !!!. Po 300km wyświetliło komunikat "zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu przegrzanie skrzyni biegów" - w serwisie przez 3 dni zaktualizowano oprogramowanie, sprawdzono instalacje elektryczną i oddano z nadzieją, że będzie dobrze. Po dwóch tygodniach przestał działać monitor centralny - a to w tym modelu spory problem bo nie da się nawet zrobić cieplej/zimniej - znowu 3 dni w serwisie - ponownie aktualizacja oprogramowania i sterowników, sprawdzenie instalacji elektrycznej i ta sama nadziej w głosie serwisanta, ze będzie dobrze. Problem z bluet'fem - telefon łączy się co drugi dzień - ponownie aktualizacja oprogramowania. Praktycznie codziennie komunikat o "ograniczeniu układów wspomagania kierowcy" - podobno zimą to normalne bo zabrudza się kamera i radary (ciekawe, że w poprzedniej beemce ten problem nie występował -miała również pełen pakiet innowacji). Jak zdejmujesz nogę z gazu to auto czasami intensywnie hamuje rekuperacją innym razem przełącza się na "luz" i auto przyśpiesza - tak podobno ma być bo auto "inteligentnie żegluje" - jeżeli to prawda to za automatyczne wyrzucenie na luz po zdjęciu nogi z gazu przy 150km/h powinno się cofnąć producentowi homologacje. Auto ładuje się do zasięgu 48km (prąd kończy się po ok 42 km) a według danych zasięg elektryczny to 71-88 km - serwis twierdzi, że to z powodu zimy - to że jest 5° C powyżej zera wprowadza serwisanta w zakłopotanie. W 2 miesiące przejechałem 3000km, auto w tym czasie było 2 razy po 3 dni w serwisie, praktycznie co tydzień "zadziwia" mnie swoim działaniem. Moja rada: chcesz kupić X! U11 - poczekaj jeszcze 2 lata - może dopracują ten model - chyba, że zdecydujesz się na wolontariat w roli testera .
    1 punkt
  10. Problem rozwiązany, zepsuł się przycisk na konsoli środkowej
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.