Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Heheh, Przecież rozmawiasz z ekspertem @słonik40 od Tesli. Facet ma kompleks, że nie kupił Tesli i siedzi na wszystkich forach Tesli, wie o nich wszystko. Nie przekonuje go czarno na białym. Ba, do tego Tesla oszukała na przebiegu, w realu przejechałeś 50km mniej. Heheh
    2 punkty
  2. dokładnie, ja tu podkreślam cały czas, że świadomie wybrałem, po prostu tego nie potrzebuję tak samo jak szyberdachu. Ale odpowiedzialności nie biorę za cudze wybory każdy ma swoje własne upodobania jak model butów czy zapach perfum. No i uwazam, że to może mieć znaczenie jaki model silnikowo/wyposażeniowy jest posadzony na tym zawieszeniu. Moje auto jest jednak sporo lżejsze, do tego RWD. Gdyby ktoś z Wrocławia chciał przetestować to ja chętnie zaproszę na przejażdżkę moim samochodem
    1 punkt
  3. Wg mnie fajnie siadła ta okleina. Myślałem nad czymś podobnym u mnie, ale czeka w kolejce i pewnie się nie doczeka Zawzięty jesteś z tym graniem i tłumieniem. Żeby poczuć lepszą jakość to pewnie tak jak piszesz, trzeba nowe głośniki wrzucić + porządny wzmak. Ja mam u siebie B&O, ale podejścia do nowych gratów i tak pewnie nie ma. Niech służy nowe granie i cieszy ucho.
    1 punkt
  4. Jedna opinia Jacka, który jest świadomie zadowolony przesądza, że to jedyna słuszna droga? Poczytaj może jeszcze wszystkie wątki i nie pisz takich rzeczy nie mając porównania. Sam rozumiem opinie ludzi i napiszę tak. Jak jeździsz wolno i pokonujesz delikatnie zakręty lub jeździsz po drogach słabszej jakości to może jest za twardo w sport. Za miękko oznacza bardziej dynamiczna jazdę. Jak jeździsz cały czas dynamicznie to zawias M na stałe to dobry pomysł nawet z 19". Jak chcesz wyższy komfort na co dzień przy 19" a jak trzeba czasem utwardzoną zawiechę to adaptacja jest super. Btw, przy ostrej, szybkiej jeździe w trybie sport i tak mocno "telepie" autem. To nie jest sportowe auto tylko szybka limuzyna (M340i). Każdemu polecam przejechać się takim i takim i wyciągnąć własne wnioski. Czytając ten wątek i na tej podstawie kupić w ciemno to proszenie się o problemy.
    1 punkt
  5. Dziękuję Randall ... Miło "słyszeć" Generalnie to "fchuj" mnie robi ta 6ka , jak już pisałem wyżej : "jaram się jak dziecko" . Jest wymagająca , kapryśna , droga ... Ale ile potrafi dać też radości , mistrzostwo
    1 punkt
  6. W moim przypadku obsuwa terminu była o miesiąc, zamówiłem 02.2021, miało być w czerwcu a było w lipcu ale to raczej nie z ich winy w tamtych czasach pocovidowych. Kontakt marny, raczej samemu trzeba dzwonić dopytywać ale to pewnie kwestia indywidualnego sprzedawcy. Kombinowali za to z ubezpieczeniem, które w momencie zamawiania obiecywali gratis na rok, a przy odbiorze zaczęła się gadka, że to było tylko w pierwszym kwartale a teraz już się skończyła promocja i mogą dać gumowe wycieraczki w zamian , ale finalnie po gadce "w drodze wyjątku" opłacili 90% składki. Nie polecam za to tam serwisować, raz trzymali mi auto przez miesiąc na naprawie gwarancyjnej (niby czekając na części) ale kontakt ciężki, telefon odbierali po 15 próbach dzwonienia na wszystkie nr pokolei, a jak już ktoś odebrał i powiedział, że się dowie i oddzwoni to musiałem dzwonić sam bo milczeli. Plus nie wymienili wszystkiego co deklarowali, że zrobią, a na obiecany kontakt jak już im dojedzie reszta części do naprawy czekam od 2 lat, także już sobie zdążyłem wszystko ogarnąć na własną rękę bo szkoda nerwów Marudzili też raz na dostarczanie własnego oleju/filtra (ori bmw) przy serwisie (ich cena oczywiście 2x wyższa niż rynkowa). Zdarzyło się też że mijali się z prawdą np. 'serwisant jeździł i testował pół dnia' a na gps widziałem, że auto miało 1 trase 300m, a reszte czasu stało w miejscu. Także doświadczenia mało premium i raczej już mnie tam nie zobaczą
    1 punkt
  7. To auto wyszło bez navi. To co tu jest zamontowane to oryginalny zestaw doposażeniowy, ale jest to jakiś dziwny twór.Ale jak to i czym uaktualnić to nie mam pomysłu.
    1 punkt
  8. Taka jeszcze dygresja, że nie rozumiem, dlaczego auta premium generalnie mają słabą ergonomię kabin, mało schowków, miejsca, źle przemyślane miejsca na telefony. W takiej Skodzie, czy VW są łatwo dostępne ładowarki indukcyjne na telefon i to dwa, na dodatek wentylowane. Głębokie schowki, flokowane kieszenie, nawet schowek na okulary w podsufitce. A czy to w BMW, czy w Audi - wszystko ciasne, małe i słabo przemyślane
    1 punkt
  9. Nie masz jaj, nie potrafisz przyznać racji. Dałem Ci dowód czarno na białym. Kolejny raz pokazujesz, że rozmowa z Tobą nie ma sensu.
    1 punkt
  10. Trasa z Poznania do Wrocławia, srednia prędkość 123 km/h Audi poszlo gorzej. Czas ładowania mam taki sam jak w tym Audi
    1 punkt
  11. 1. Dzisiejsze diesle BMW grzeją sie bardzo szybko, tam są chyba jakieś grzałki. Przy około 0st Po 1.5-2 km już leci lekko ciepłe powietrze, tak wiec chyba to nie problem. Olej potrzebuje okolo 8km. 2.Tu sie nie wypowiem bo mam dopiero 8tys km, a w poprzednim nie miałem adblue. 3.Pewnie ma gorszą, ale akurat w G20 6cyl kultura pracy dla diesla jest bardzo wysoka. Mam jeszcze e90 M3 i tu kultura pracy B57 pomimo diesla jest wyższa. Fakt że akurat e90 wzgledem chociażby f30 bardzo przenosił wibracje. To znowu g20 względem F30 to znowu poziom wyżej. Nie wiem czy tak bedzie zawsze, bo teraz są nowe wtryski i reszta osprzętu, ale zobaczymy - jeżeli chodzi o kulturę pracy i brak wibracji jest rewelacja. 4. Tu się zgadzam, są nieprzewidywalni. Benzyna ma duże atuty w tym temacie. 5.Tu się także w 100% zgadzam, 340i ma pazur i myślę że ze względu na porządanie przez większość kierowców sporo lepiej utrzyma wartość. 340d to poprostu żwawe auto. Dodatkowo benzyna ponoć sporo lżejsza. Diesel ma ciężki przód i nie wiem kto wymyślił 225 na przód przy takiej wadze. Dodatkowo wysokie "chopperowe" zawieszenie pseudo M niestety nie pomaga. Założyłem koła 20 cali i nie pomogło, dalej nieprzyjemnie gnie się w łukach.
    1 punkt
  12. Sprawdziłem i zdjęcia z USA są na autobaza.pl
    1 punkt
  13. Prawie pod każdą uwagą mógłbym się podpisać. Od siebie dodałbym jeszcze: - Lag w Audi jest nie do wytrzymania na dłuższą metę. Auto zawsze jest o jeden bieg za wysoko, a sama reakcja na wciskanie pedału gazu jest z początku opóźniona (leniwa), a później za bardzo nabiera tempa. - Wrażenie "otulenia" w BMW, ale w tym znaczeniu, że lepiej czuje się auto, jego wymiary, wszystko jest jakby dopasowane do kierowcy, auta są niby tej samej szerokości (2 m), ale BMW jest jak garnitur szyty na miarę, w Audi nie ma takiego poczucia jedności z autem. Nie umiem tego lepiej opisać, ale odnotowałem to podczas kilku jazd testowych X5. - Co do audio, to na papierze mały Bang i HK są niby takie same, ale potwierdzam, że w Audi brakuje mocy, bas jest słabszy niż HK, a jak się rozkręci volume na więcej niż 50 %, to zaczynają się wspomniane szelesty. HK w X5 LCI ma pier****nięcie prawie do samego końca. Do tego stopnia, że zastanawiałem się po co jest oferowany Bowers, ale to pewnie wychodzi, gdy słucha się po kablu i czegoś bardziej z klasą niż typowa łupanina. - Co do wyciszenia, to w Q8 FL miałem podwójne szyby i było naprawdę cicho. Nie wiem czy ciszej niż w X5 LCI z podwójnymi, to się okaże. Ale podejrzewam, że Q8 miało trochę lepsze aero (choćby bardziej pochylona przednia szyba), a więc pewnie jest trochę cichsze wewnątrz. - Kierownica w Audi może i mniej przyjemna do trzymania, ale sam materiał robi lepsze wrażenie niż ta śliska po chwili, błyszcząca kierownica w BMW. - W Audi miejscami czuć VW. Np. boczki drzwi, w rejonie tam gdzie opiera się łokieć (na granicy boczka drzwi i szyby) wyraźnie uginają się pod naciskiem i chrupią. Podobnie po czasie podłokietnik. Jest sporo takich wątpliwych miejsc lub dużych połaci plastiku. W X5 jest pod tym kątem solidniej i ładniej. - Podłokietnik w X5 jest bardziej funkcjonalny, bo rozkłada się na boki. W Audi praktycznie nie da się położyć/wyjąć czegoś z podłokietnika w trakcie jazdy, bo nie ma jak tam przełożyć ręki (podłokietnik jest jednoczęsciowy). Na korzyść Audi: - Bardziej spójny design niż w BMW. Widać, że każda jedna linia ma sens i w coś trafia. Dotyczy to również, a może przede wszystkim wnętrza, gdzie w X5 LCI znalazło się niestety co najmniej kilka niespójnych elementów, a najgorszym z nich jest ta podpórka trzymająca ekran po prawej stronie. Sam ekran też jest dość dziwnie zamontowany, widać, że na siłę, pod różnymi kątami (zwróćcie uwagę, że patrząc przez kierownicę ekran opada ku prawej stronie + jego lewa część jest dalej od kierownicy niż prawa) itd. - Wydaje mi się, że wspomniane wyciszenie. - Klapa bagażnika zamyka się premium a nie z trzaskiem jak w X5. - Z tyłu na klamkach jest keyless. - Lasery. - Wybitne fotele, nie wiem czy nie odrobinę lepsze niż komforty w BMW (mówię o fotelach S-line w Q7/Q8, nie kubły). - Wg mnie martwe pola z dużymi lampkami na obudowie lusterek są lepiej widoczne gdy migają niż w BMW te małe trojkąty na szkłach. - Quattro w trudnych warunkach idzie jak złe do przodu. Jednak co Torsen to Torsen. Xdrive zaczyna się wykazywać dopiero na zakrętach. - Gdy porównujemy SQ8 vs X5 M60i, to w Audi postarali się naprawdę mocno i auto brzmi pięknie, agresywnie i głośno. - Brak problemów z różnymi szerokościami opon, a co za tym idzie, szczególnie brak problemów zimą, kiedy to do X5 większość zakłada 4 x 275 i auto z tyłu wygląda jak kupa, bo koła są głęboko w nadkolach. Z kolei jeśli ktoś weźmie na zimę 315 z tyłu (na R21), to podobno mocno wzrasta ryzyko aquaplanningu z tak szeroką gumą w zimę. W Audi zawsze jest 4 x ta sama opona, a nadkola i ET są dostosowane tak, że wygląda to zawsze zacnie.
    1 punkt
  14. Sorry ale większej bzdury dawno nie słyszałem. Dla mnie auto było nowe jak zjechało z lawety u deleara. 1. A jak już czytam "miałem przypadek w rodzinie to" już większego autorytetu nie może być... A ja miałem przypadek, że po wymianie w ASO trzeba było jeszcze raz wycinać i poprawiać. Znam przypadek, że ASO przy wycinaniu porysowało cały styk szyby z dachem. Sprawa skończyła się w sądzie. Czy to coś dowodzi? Nie. To naprawa zawsze się może coś nie udać. Czy w ASO czy poza. To tylko auto i szyba, a nie operacja na otwartym sercu u pierworodnego. 2. Pakiety szyby - "są super" niezależnie od wieku. Bo to nie chodzi o wiek, czy ASO - tylko kto płaci za wymianę i jaki jest tego wpływ na zniżki a nie gdzie naprawa jest robiona.
    1 punkt
  15. kup sobie MANN-a albo KNECHT-a(MAHLE)
    1 punkt
  16. Jeździłem dziś dwie godzinki Q7 i muszę przyznać, że ciężko znaleźć obiektywnie cokolwiek, co byłoby lepsze niż w X5. A dodam, że generalnie jako markę/stylistykę wolałem zawsze Audi. Natomiast po przejechaniu się Q7 jestem rozczarowany tym autem, przykładowo: - Lag po wciśnięciu pedału gazu (to już powszechnie wiadomo od lat) - System infotainment straasznie trąci myszką, odczucia są takie jak bym wrócił do roku 2018. Carplay niby działa, ale ekran jest tak mały, że nazwy ulic, napisy są dla mnie ledwo widoczne. Co gorsze bardzo trudno jest przejść z menu np. radia na google maps w Carplay - HUD też wygląda jak sprzed 10 lat. Mniej wyraźny, bardzo podstawowe funkcjonalności typu prędkość i wskazówki nawigacji (brak możliwości zmiany radia/utworu itp.) - ergonomia kabiny to dramat. Telefon to w zasadzie tylko w podłokietniku, albo w kieszeni drzwi. Nie mieści się nawet w uchwyty na napoje (bardzo małe) - Mój egzemplarz niemożliwie gwizdał przy 120 km/h, podobno Audi już wie, że trzeba wymienić uszczelkę (samochód testowy miał 3 tys. przebiegu) - Bagażnik może i większy, ale tego nie widać za bardzo - Audio (B&O w wersji małej) gra słabiej niż podstawowy Harmon w X5. Dźwięk jest taki szeleszczący, mało jest mocy. - Przyciski na kierownicy - fajnie, że fizyczne, ale klikają tak twardo i tandetnie, że zupełnie nie robi to wrażenia premium - Kierownica S-line bardzo twarda i niezbyt przyjemna do trzymania - wrażenia z samego prowadzenia też gorsze, bo gabaryty są jakby mocniej odczuwalne i wciąż musiałem się pilnować, czy mieszczę się w pasie - kamery - obraz mały i też niezbyt wysokiej jakości Generalnie jeśli cena jest podobna to ciężko znaleźć realistyczny argument na korzyść Audi.
    1 punkt
  17. Jak juz zmieniasz to na spokojnie bosch , Ate , trw to dobre firmy .
    1 punkt
  18. Na żywo gdzieś pomiędzy czerwienią a wiśnią w słońcu, typowo wiśniowy w cieniu.
    1 punkt
  19. Dziś przy kawie przeczytałem ( kolejny) artykuł o powiązaniu cech psychopaty i wyborem auta. https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/analyse-bei-diesen-marken-sitzen-oft-narzissten-am-steuer/ W porównaniu do rankingu sprzed czterech lat, zmieniło się tylko to, że jeszcze więcej psychopatów jeździ beciami, a audi z drugiego miejsca zepchnął merc I tak sobie myślę, że te rankingi tworzą głównie piloci zielonej kury, bo choćby dziś słysząc za plecami milutki pomruk v8 pod znaczkiem bawarskiej flagi, za kierownicą zobaczyłem babinkę może 80letnią
    1 punkt
  20. Jest jeszcze jedna różnica o której nikt tutaj nie wspomniał. Mianowicie adaptacyjne w stosunku do M pakiet jest wyższe o 1cm. Więc ma wysokość standardowego zawieszenia. Może dla kogoś to nic takiego, ale dla mnie to ważna sprawa, bo BMW to nie Kia i to auto musi wyglądać. Druga sprawa jeśli ktoś chce dalej pójść i np wymienić zawias na KW czy coś w tym rodzaju to w przypadku adaptacyjnego robią się duże koszty. To samo odnosi się do niższych sprężyn. Co do kół 19 cali. Nie wiem z czego robicie taki lament. To normalny rozmiar koła dla tego auta. Dodam, że zimówki na 18 cali w g22 to jakiś żart chyba. Nie dość że z tyłu 225 szerokość to jakby założyć koła od roweru. OK w g20 jest trochę lepiej, bo auto mniejsze i krótsze. Uważam że 19 cali to komfortowy rozmiar. W f32 miałem 20 cali i teraz na tych fabrycznych 19 uważam że jest bardzo komfortowo i łuki ogarniają całkiem nieźle mimo że tylko 255 na tyle.
    1 punkt
  21. To ja jeszcze słowo komentarza po jeździe testowej. Testowałem samochód z zawieszeniem sportowym M, koło 18, układ kierowniczy M. Mialem 2,5h jazdy, ekspresówka, kręta droga, miasto w tym naprawdę drogi o podłej jakości. Jeśli chodzi o komfort to jedyne co może być uciążliwe do podskakiwanie samochodu na poprzecznych nierównościach przy większej prędkości ale takich odcinków wiele nie miałem. Dziury, kostkę brukowa, progi zwalniające auto pokonuje gładko. Z uwagi na to, że wg wszystkich informacji jakie zebrałem zawieszenie adaptacyjne w sporcie jest mniej sztywne niż sportowe ja wybrałem sportowe i takie zamówiłem. Prowadzenie samochodu bardzo mi się spodobało i jestem w stanie przymykać oko na niewielkie deficyty komfortu.
    1 punkt
  22. to może być to diagnoza tylko na wysokich obrotach
    1 punkt
  23. na bloku jest krociec plastikowy tez warto sprawdzic bo lubi pekac.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.