Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Autko już u dealera. W następnym tygodniu odbiór
    2 punkty
  2. Witam Zdjęcie z tyłu po założeniu dystansów, zdjęcie z boku przed założeniem.
    1 punkt
  3. Jeśli przed naprawą działało prawidłowo to masz coś źle połączone. Na stronie https://bmwteka.com/ wybierz odpowiednie auto potem w wyszukiwarce wpisz frazę lid actuation i w drzewku wybierz Rear lid actuation (without HKM Boot-lid module) dla Touring. To jest schemat sterowania zamkami tylnej klapy. Sprawdzasz po kolei przejścia na kablach we wszystkich złączach i również masy.
    1 punkt
  4. Te chińczyki a'la G series to jest po prostu brzydkie. Prosta forma F series jest właśnie dla mnie. Nie pozostanie mi nic innego jak zakup oryginałów albo zmiana auta. Zresztą jak dla mnie nawet oryginały G series są brzydkie ale ja stary jestem więc może się nie znam albo po prostu nie mój gust.
    1 punkt
  5. W tej sytuacji trzeba jeszcze rozdzielić posiadanie auta na 2 kwestie: 1. Zakup auta nowego - tu wówczas jest podział na 2 grupy: a) pierwsza to auta leasingowe, pojeździć 2-3 lata i potem wziąć nowe, wówczas w takiej sytuacji nikt nie będzie sie przejmował takimi "pierdołami" jak wymiana oleju w skrzyni, bo po pierwsze BMW przecież nie przewiduje, a po drugie auto nie zyska magicznie na wartości. Tak samo jak w nowym aucie pierwszy olej w silniku powinno się wymienić po 2-3kkm - po co? Przecież komputer pokładowy pokazuje pierwszą wymianę po 30kkm? b) druga grupa to auta kupowane przez osoby planujące to auto użytkować jednak trochę dłużej i mającymi większą świadomość. Te osoby wówczas będą tymi "nadgorliwymi" i pomiędzy interwałami serwisowymi będa robic 1-2 dodatkowe wymiany oleju w silniku i regularnie w skrzyni dla zwiększenia żywotności i zmniejszenia ryzyka awarii. 2. Zakup auta używanego - i tu są z kolei 3 grupy: a) pierwsza to taka, która wyznaje zasadę "działa, to nie ruszać", więc oni żadnych wymian olejów robić nie będą, skoro skrzynia przecież biegi zmienia. b) druga grupa będzie sie bała wymienic olej w aucie z przebiegiem 250kkm+, bo nietrudno znaleźć w internecie pogłoski, że wymiana oleju po takim przebiegu potrafi uszkodzić skrzynię, więc nie będa wymieniać w obawie, że skrzynia padnie i zaś wydatki. c) trzecia grupa to osoby, które chcą choć trochę wydłużyć żywotność podzespołów i pomimo wieku i przebiegu chcą serwisować auto regularnie, a nie tylko absolutne minimum i/lub tylko wtedy gdy coś padnie na amen. Coraz więcej jest osób z grup 1b i 2c, ale jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie, zanim świadomość rzekomej ekologii (będącej argumentem za olejami LongLife i LifeTime) się zmieni. Wszak ekologią jest dbanie o to co sie ma, by służyło jak najdłużej, aniżeli wymiana co chwila na nowe
    1 punkt
  6. Galeria zielonej została odrobinę zaniedbana więc ostrzegam zdjęć uzbierało się sporo..jest regularnie zabierana na przejażdżki najrzadziej co 2 tygodnie gdy jest sucho. Wiadomo, inwestycja w dzieci czasem zwraca się Nieskromnie, w imieniu zielonej, muszę stwierdzić, że dobrze wygląda na tych dwóch zdjęciach: Trochę garażowego klimatu: Wypad nad jezioro: Miejsce postojowe granatowej czasem zajmuje zielona: Postój na standardowej trasie gdy nie ma konkretnego celu podróży: Wypad nad kolejne jezioro: Jest i myjnia: Przegląd, nawet udało się: Dawid i Goliat Kolejne jezioro, tym razem na dwa staruszki: Tu jak dla mnie numer jeden Koniec
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.